• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
2
فرماندار هرسین؛

در صورت عدم همکاری مردم وضعیت کرونا در شهرستان شکننده خواهد بود

  • کد خبر : 18511
  • 09 فروردین 1400 - 8:03
در صورت عدم همکاری مردم وضعیت کرونا در شهرستان شکننده خواهد بود

فرماندار هرسین گفت: ادامه ️ورود مهمانان نوروزی و همچنین تردد زیاد خودروهای غیر بومی در شهرستان بسیار نگران کننده است و در صورت عدم همکاری مردم و بویژه اصناف ممکن‌ است وضعیت شهرستان شکننده شود.   به گزارش میلکان آنلاین، عبادالله کنجوریان اظهار داشت:، از لحاظ رنگ بندی در وضعیت زرد قرار داریم و با […]

فرماندار هرسین گفت: ادامه ️ورود مهمانان نوروزی و همچنین تردد زیاد خودروهای غیر بومی در شهرستان بسیار نگران کننده است و در صورت عدم همکاری مردم و بویژه اصناف ممکن‌ است وضعیت شهرستان شکننده شود.

 

به گزارش میلکان آنلاین، عبادالله کنجوریان اظهار داشت:، از لحاظ رنگ بندی در وضعیت زرد قرار داریم و با توجه به ورود مهمانان نوروزی به شهرستان و شیوع کرونای انگلیسی از مردم انتظار بیشتری در راستای رعایت هرچه بیشتر پروتکل ها و عدم حضور در تجمعات خطرآفرین همچون مجالس عزا و عروسی داریم.

وی افزود: همچنین پیش بینی می شود بعلت مراودات مردم شهرستان هرسین با شهرستان های اطراف و مخصوصاً شهرهایی که کرونای انگلیسی در آن شیوع یافته وضعیت هرسین از حالت پایدار خارج شود ، در این راستا تصمیماتی در جلسه ی امروز اتخاذ شد و در صورت مطابقت با مصوبات و تصمیمات ستاد کرونای استان به مرحله اجرا گذاشته میشود.

کنجوریان بیان کرد: مجدد از اصناف می خواهم ضمن استفاده از ماسک با رعایت شیوه نامه های بهداشتی سلامتی را به مردم هدیه دهند و حتی المقدور از ایجاد تجمع در واحد های صنفی خود جلوگیری نمایند.

وی خاطرنشان کرد: در طرح شهید سلیمانی و همچنین در گام چهارم این طرح مقدس تا کنون ۹۱ درصد از جمعیت شهرستان غربال گری شده اند و در این راستا ۶۷۰۰ بسته معیشتی و ۳۵ هزار عدد ماسک با اعتبار ۲۰ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال در بین نیازمندان و خانواده های آسیب دیده از کرونا توزیع شده است.

فرماندار هرسین گفت: ۶۰۰ بسته معیشتی و بهداشتی برای زمان پیک کرونا و حمایت از خانواده های آسیب دیده از این بیماری در شهرستان پیش بینی شده است.

پلمب قلیان سراهای غیر مجاز ، بازرسی های سرزده از کارخانجات و بررسی چگونگی اعمال پروتکل ها در این واحد ها ، استفاده از ظرفیت برنامه شاد به منظور آگاه سازی هرچه بیشتر والدین و دانش آموزان به منظور فرهنگ سازی استفاده از ماسک و رعایت کامل پروتکل های بهداشتی از مهمترین مصوبات اولین جلسه ی ستاد کرونای شهرستان هرسین در سالجاری بود.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=18511

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.