• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
2

حمایت از کالای ایرانی در کنار تولید و اشتغال تنها نسخه برای رفع مشکلات اقتصادی کشور است

  • کد خبر : 2753
  • 15 فروردین 1397 - 7:00

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه با اشاره به پیام مقام معظم رهبری در خصوص شعار سال گفت :  اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی در کنار تولید و اشتغال تنها نسخه و راهکار ما برای رفع مشکلات اقتصادی کشوراست. به گزارش میلکان آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره […]

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه با اشاره به پیام مقام معظم رهبری در خصوص شعار سال گفت :  اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی در کنار تولید و اشتغال تنها نسخه و راهکار ما برای رفع مشکلات اقتصادی کشوراست.

به گزارش میلکان آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه، آیت الله مصطفی علماء در دیدار مدیر کل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: استان کرمانشاه دارای سرمایه ها و استعداد های بسیاری است که برای بهره برداری از این استعداد ها و در نهایت رفع مشکلاتی همچون بیکاری و فقر، تدبیر وانگیزه لازم است که مسئولین باید آنرا مهیا نمایند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه  نیز در این دیدار گفت: رونق تولید داخلی، ایجاد اشتغال و بهبود شرایط اقتصادی و زندگی مردم در شعار رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) یعنی “حمایت از کالای ایرانی” آمده است که برای تحقق این شعار باید همه مردم جامعه تلاش کنند.

داود یاوری ضمن اشار به برنامه های ایجاد اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: دولت در راستای اجرای سیاستهای رفع مشکل بیکاری و ایجاد اشتغال تسهیلاتی را از محل صندوق توسعه ملی در قالب طرح های اشتغال فراگیر و توسعه پایدار در مناطق روستایی و عشایری در دست اجرا دارد، ان شاءالله با اجرای این سیاست ها بتوانیم در حفظ اشتغال موجود ظرفیت های جدید اشتغال برای استان ایجاد گردد.

گفتنی است حجت الاسلام سلیمانی معاون اجتماعی و فرهنگی، کاویانی معاونت امور تعاون، فشی معاونت روابط کار اداره کل و تعدادی از روسای ستادی و شهرستانی و کارشناسان اداره کل در این دیدار داود یاوری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی را همراهی نمودند.

#حمایت_رسانه‌ای_کالای_کرمانشاهی

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=2753

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.