• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
2

حضور در انتخابات عمل به یک تکلیف دینی و شرعی است

  • کد خبر : 18304
  • 25 اسفند 1399 - 6:25
حضور در انتخابات عمل به یک تکلیف دینی و شرعی است

فرماندار قصرشیرین گفت: حضور در انتخابات و مشارکت در این رویداد بزرگ سیاسی برای تعیین سرنوشت عمل به یک تکلیف دینی و شرعی است. به گزارش میلکان آنلاین به نقل از ایرنا، «مرادعلی تاتار» افزود: برای حضور در انتخابات سال ۱۴۰۰ آمادگی کامل داریم و مقدمه های آن فراهم شده است. وی اظهار داشت: افرادی […]

فرماندار قصرشیرین گفت: حضور در انتخابات و مشارکت در این رویداد بزرگ سیاسی برای تعیین سرنوشت عمل به یک تکلیف دینی و شرعی است.

به گزارش میلکان آنلاین به نقل از ایرنا، «مرادعلی تاتار» افزود: برای حضور در انتخابات سال ۱۴۰۰ آمادگی کامل داریم و مقدمه های آن فراهم شده است.

وی اظهار داشت: افرادی که برای حضور در عرصه انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا می خواهند ورود کنند می توانند با سه روش از طریق اپلیکیشن تلفن همراه، دفاتر پیشخوان و مراجعه حضوری به کاربران ثبت نام کنند.

نماینده عالی دولت در قصرشیرین گفت: چهارکاربر کار ثبت نام از داوطلبان شوراهای اسلامی شهر را در محل فرمانداری به عنوان ستاد انتخابات شهرستان قصرشیرین بر عهده دارند.

تاتار ادامه داد: تا روز گذشته پنج نفر در انتخابات شوراهای اسلامی شهر ثبت نام کرده اند و از همه متخصصان و متنفذان و معتمدان در خواست می کنیم که برای حضور در عرصه شوراهای اسلامی به عنوان داوطلب و کاندیدا حضور داشته باشند و چنان چه خودشان قصد شرکت در این عرصه را ندارند از مردم دعوت کنند تا شاهد مشارکت گسترده مردم در این انتخابات باشیم.

او گفت: مشارکت بالا و حضور گسترده مردم در انتخابات هجمه های دشمن و معاندان نظام را که می خواهند مردم را دلسرد کنند، خنثی می کند.

وی افزود: ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی نیز با رهنمودهای رهبری توطئه های دشمن را همیشه خنثی کرده اند و این بار نیز در انتخابات حضوری گسترده خواهند داشت.

وی اظهار داشت: تا کنون ۲ نشست با معتمدان روستایی، عشایری و شهری در خصوص دعوت از مردم برای مشارکت در انتخابات برگزار شده و تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا با رعایت پروتکل های بهداشتی شاهد حضور پرشور مردم در انتخابات سال ۱۴۰۰ باشیم

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=18304

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.