• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
2

جابجایی بیش از ۲۸۰۰ گردشگر با تور رایگان تاکسیرانی در نوروز

  • کد خبر : 2766
  • 18 فروردین 1397 - 7:13
جابجایی بیش از ۲۸۰۰ گردشگر با تور رایگان تاکسیرانی در نوروز

  مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر کرمانشاه از جابجایی بیش از دو هزار و ۸۰۰ گردشگر با تور رایگان گردشگری این سازمان در نوروز ۹۷ خبرداد. به گزارش میلکان آنلاین به نقل از ، روابط عمومی سازمان تاکسیرانی شهرداری کرمانشاه، سجاد سلیمانی با اشاره به اینکه این تور از تاریخ ۲۹ اسفند […]

 

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر کرمانشاه از جابجایی بیش از دو هزار و ۸۰۰ گردشگر با تور رایگان گردشگری این سازمان در نوروز ۹۷ خبرداد.

به گزارش میلکان آنلاین به نقل از ، روابط عمومی سازمان تاکسیرانی شهرداری کرمانشاه، سجاد سلیمانی با اشاره به اینکه این تور از تاریخ ۲۹ اسفند ۹۶ تا ۱۳ فروردین ۹۷ در میدان طاق بستان با چندین دستگاه تاکسی ون در خدمت مسافران و گردشگران نوروزی بوده است، گفت: مسافران و میهمانان نوروزی از میدان طاق بستان توسط خودروهای اختصاصی این تور رایگان، به اماکن تاریخی ودیدنی شهر انتقال می یافتند.

وی ادامه داد: تور رایگان یکروزه گردشگری نوروزچند سالی است که توسط سازمان تاکسیرانی و به منظور ارتقای سطح آگاهی های شهروندان از مناطق گردشگری طبیعی و تاریخی کرمانشاه اجرا می شود.

سلیمانی افزود: همچنین برای راهنمایی گردشگران و مسافران نوروزی در ایام نوروز، رانندگانی به کار گرفته می شوند که آموزش های لازم در زمینه آشنایی با صنعت گردشگری و توریسم  دیده‌اند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرمانشاه با اشاره به استقبال بی نظیر از این طرح در ایام نوروز، گفت: بیشترین بازدید گردشگرانی که توسط این تاکسی ها هدایت و جابجا شده اند، از تکیه معاون الملک ، بازار سنتی، بناهای تاریخی و همچنین مکانهای گردشگری بوده است.

سلیمانی یادآورشد: همچنین سازمان تاکسیرانی کرمانشاه در این ایام از میهمانان نوروزی با سوغات محلی شهر کرمانشاه استقبال و پذیرایی کرد.

با میلکان همراه باشید

@milkanweekly

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=2766

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.