• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
3

تنها یک بسم‌الله مانده

  • کد خبر : 21634
  • 23 آذر 1400 - 8:31
تنها یک  بسم‌الله  مانده

در دولت ۱+۱۲ رسم شده است که هرکس می خواهد پستی بگیرد و به مقام دولتی برسد تنها با یک« بسم‌الله الرحمن الرحیم» این اتفاق را قبل از اعلام رسمی، در صفحات شبکه اجتماعی خود اعلام می کند.کرمانشاه تنها استانی است که بلاتکلیف مانده و نه خبری از انتصاب کزینه ای برای پست استانداری است […]

در دولت ۱+۱۲ رسم شده است که هرکس می خواهد پستی بگیرد و به مقام دولتی برسد تنها با یک« بسم‌الله الرحمن الرحیم» این اتفاق را قبل از اعلام رسمی، در صفحات شبکه اجتماعی خود اعلام می کند.کرمانشاه تنها استانی است که بلاتکلیف مانده و نه خبری از انتصاب کزینه ای برای پست استانداری است و نه مانند کرمان خبری از ابقا بازوند.
وزیر کشور با اعلام ابقا استاندار کرمان و احتمال تداوم مدیریت برخی از منتصبین دولت روحانی در دولت سیزدهم، فرضیه ماندن بازوند را قوت بخشید.
نمایندگان سنقر و کرمانشاه به تندی در مقابل احتمال وقوع این اتفاق ایستادند.
سید جواد حسینی‌کیا در اکانت توییتی که گاهی آنرا تکذیب می کند نوشت: » عملکرد استاندارکرمانشاه مشخص بوده و نیازی به توضیح ندارد. این دندان کرم خورده را دور خواهیم انداخت«.
محمد رشیدی نیز در نطقی آتشین ضمن تذکر به وزارت کشور برای تاخیر در انتخاب استاندار کرمانشاه خواستار انتصاب یک جوان انقلابی بومی برای تصدی پست استانداری کرمانشاه به عنوان آخرین استان بلاتکلیف در مدیریت ارشد شد. این پیام و نطق ها افاقه نکرد و در حاشیه تقدیم بودجه به مجلس، نمایندگان موافق و مخالف ابقا کرمانشاه جلوی رئیسی را گرفتند و خواستار تعیین تکلیف هرچه سریعتر استان کرمانشاه شدند. انتصاب استاندار کرمانشاه آنقدر به درازا کشیده و قبح‌اش شکسته که هرکس می‌تواند دست یک فرد با کمترین تجربه و توان مدیریتی را بگیرد و به عنوان گزینه استانداری کرمانشاه معرفی نماید.با رد و گارد گرفتن جلوی گزینه های قوی و تقریبا قابل قبول برای کرماشاه، باید منتظر بمانیم و ببینیم ته کیسه دولت چه مانده تا برای کرمانشاه بفرستد.باید منتظر ماند و دید که چه کسی با گفتن «بسم‌الله الرحمن الرحیم» این طلسم را خواهد شکست؟بازوند خواهد ماند تیم جدیدی برای مدیریت کرمانشاه خواهد بست یا فردی جدید سکان مدیریت کرمانشاه را به دست خواهد گرفت.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=21634

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.