• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
3

ترسیم نقش زیبای “مهربانی” به دست ۱۸ هزار نیکوکار کرمانشاهی

  • کد خبر : 17387
  • 21 بهمن 1399 - 6:43
ترسیم نقش زیبای “مهربانی” به دست ۱۸ هزار نیکوکار کرمانشاهی

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه پویش “ایران مهربان” نقشی از اتحاد و همدلی مردم برای کمک به کودکان یتیم و محسنین را به نمایش درآورده است، گفت: از نیمه دوم سالجاری تاکنون بیش از ۱۸ هزار حامی نیکوکار در استان به پویش ایران مهربان پیوسته اند. به گزارش میلکان آنلاین ، […]

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه پویش “ایران مهربان” نقشی از اتحاد و همدلی مردم برای کمک به کودکان یتیم و محسنین را به نمایش درآورده است، گفت: از نیمه دوم سالجاری تاکنون بیش از ۱۸ هزار حامی نیکوکار در استان به پویش ایران مهربان پیوسته اند.

به گزارش میلکان آنلاین ، محسن رخصی، مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: پویش ایران مهربان با هدف جذب پدران معنوی برای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین از نیمه دوم سالجاری به اجرا درآمده است.
رخصی با بیان اینکه همه افراد از هر صنف و شغلی می توانند با پرداخت ماهانه حداقل ۲۰ هزار تومان به این پویش بپیوندند و از یک  یا چند کودک نیازمند دستگیری کنند؛ عنوان کرد: هم اکنون بیش از ۱۰ هزار فرزند یتیم و محسنین در استان چشم انتظار یاری پدران معنوی هستند.
رخصی یادآور شد: کارمندان و کارکنان ادارات و دستگاه های اجرایی و بازاریان و اصناف تاکنون بیشترین مشارکت را در پویش ایران مهربان داشته اند که امیدواریم تمامی مردم با مشارکت  خوب خود ترسیم گر مهربانی در  این پویش باشند.
وی ادامه داد: براساس آخرین آمار تاکنون  ۱۸ هزار خیر نیک اندیش در استان کرمانشاه به پویش ایران مهربان پیوسته اند.
مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه در پایان عنوان کرد: امیدواریم تا پایان سال با پیوستن ۳۷ هزار حامی نیکوکار به پویش “ایران مهربان”؛ تصویر زیبای مهربانی به دست این پدران معنوی بر دل های سپید کودکان یتیم و محسنین استان کرمانشاه نقش ببندد.
لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=17387

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.