• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
2
فرماندار دالاهو:

تربیت نیروی انسانی خلاق، دلسوز، متدین و وطن‌دوست در حوزه کار معلم است

  • کد خبر : 19335
  • 13 اردیبهشت 1400 - 5:10
تربیت نیروی انسانی خلاق، دلسوز، متدین و وطن‌دوست در حوزه کار معلم است

فرماندار دالاهو با بیان اینکه تربیت نیروی انسانی خلاق، دلسوز، متدین و وطن‌دوست در حوزه کار معلم است گفت: معلمان شریف کشور عهده دار تربیت این سرمایه بزرگ هستند و از اینرو پیشرفت امروز و فردای کشور مرهون و مدیون آنهاست. به گزارش میلکان آنلاین، کرم محمدی افزود: نیروی انسانی هر جامعه بعنوان سرمایه گرانقدر […]

فرماندار دالاهو با بیان اینکه تربیت نیروی انسانی خلاق، دلسوز، متدین و وطن‌دوست در حوزه کار معلم است گفت: معلمان شریف کشور عهده دار تربیت این سرمایه بزرگ هستند و از اینرو پیشرفت امروز و فردای کشور مرهون و مدیون آنهاست.

به گزارش میلکان آنلاین، کرم محمدی افزود: نیروی انسانی هر جامعه بعنوان سرمایه گرانقدر و موتور محرکه توسعه و پیشرفت محسوب می گردد.

وی ادامه داد: معلمان شریف کشور عهده دار تربیت این سرمایه  بزرگ هستند و از اینرو پیشرفت امروز و فردای کشور مرهون و مدیون آنهاست.

فرماندار دالاهو بیان کرد: شیوع بیماری کرونا ناملایمات و خسارات فراوانی در پی داشت ، اما جامعه  بزرگ فرهنگیان کشور در اوج این بحران ظرفیت بالا و والای خود را در تربیت نسل آینده ساز کشور به زیبایی به نمایش گذاشت.

وی گفت: معلمین همواره در همه عرصه های پیشرو بوده و دلسوزی آنان برای انقلاب و کشور برکسی پوشیده نیست.از این رو برای انتخابات پیش رو مانند گذشته می توانند نقشی برجسته ایفا نمایند.

وی تاکید کرد: حضور آحاد مردم درپای صندوق های عرصه تعیین سرنوشت، مقوم اقتدار و امنیت ملی در صحنه جهانی بوده و بطور حتم در گشایش اقتصادی و کاهش آلام مردم تاثیر مستقیم خواهد داشت.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=19335

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.