• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
2
به مناسب روز جهانی کار و کارگر انجام شد؛

تجلیل معاون اقتصادی استاندار از کارکنان ایرانخودرو

  • کد خبر : 19306
  • 12 اردیبهشت 1400 - 7:56
تجلیل معاون اقتصادی استاندار از کارکنان ایرانخودرو

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه به روز جهانی کار و کارگر از زحمات و تلاش های خالصانه کارگران شرکت ایران خودرو در مسیر پیشبرد اهداف توسعه ای استان تقدیر و تجلیل کرد. به گزارش میلکان آنلاین؛ باباخانی در دیدار با مدیرعامل و کارگران نمونه ایران خودرو صحنه گفت: کارگران سربازان پرتلاش و فداکار […]

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه به روز جهانی کار و کارگر از زحمات و تلاش های خالصانه کارگران شرکت ایران خودرو در مسیر پیشبرد اهداف توسعه ای استان تقدیر و تجلیل کرد.

به گزارش میلکان آنلاین؛ باباخانی در دیدار با مدیرعامل و کارگران نمونه ایران خودرو صحنه گفت: کارگران سربازان پرتلاش و فداکار جبهه اقتصادی هستند و بخش تولید سخت تحریم‌های ظالمانه نظام سلطه و بحران کرونا با همت مضاعف کارگران روند فعالیت ها را با اهتمام جدی ادامه داده و  برای رونق و جهش تولید از خودگذشتگی و ایثار کردند.

وی افزود: نمونه بارز این تلاش و پشتکار غلبه شرکت ایران خودرو بر شرایط سخت و جهش ۶۵ درصدی تولید در سال ۹۹ بوده است که قابل تقدیر و قدردانی است و‌ این افزایش ظرفیت تولید گامی مهم در توسعه این شرکت است.

دکتر باباخانی ادامه داد: این شرکت با برنامه ریزی مناسب،  جهش واقعی را به منصه ظهور رساند و توانست با افزودن بر تعداد پرسنل، میزان تولید خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهد و حتی اقدام به صادرات خودرو نماید که این مصداق تحقق واقعی جهش تولید و تلاش برای تحقق شعار سال است.

دکتر باباخانی کارگران را بازوان توانمند اقتصاد کشور نامید و گفت: توجه به اینکه تولید در چند سال گذشته همواره مد نظر مقام معظم رهبری بوده و نامگذاری سال‌های گذشته با محوریت تولید، نشان از اهمیت تولید و تلاش مضاعف برای خنثی کردن توطئه‌های دشمنان دارد، شاهد فداکاری و کار جهادی‌کارگران بودیم و در واقع نقش آفرینی موثر این جامعه دلسوز قابل تقدیر است.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=19306

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.