• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
1
استاندار کرمانشاه:

تبدیل خیابان مدرس به پیاده‌راه، یک پروژه ماندگار است

  • کد خبر : 13234
  • 06 مهر 1399 - 16:23
تبدیل خیابان مدرس به پیاده‌راه، یک پروژه ماندگار است

استاندار کرمانشاه گفت: تبدیل خیابان مدرس به پیاده‌راه‌، یک کار بسیار ارزشمند و ماندگاری است که توسط شهرداری به صورت ویژه پیگیری می‌شود. به گزارش پایگاه خبری میلکان آنلاین ؛ «هوشنگ بازوند» در نشست بررسی طرح پیاده راه‌سازی خیابان مدرس که با حضور معاون عمرانی استاندار، فرمانده انتظامی استان، شهردار کرمانشاه و مدیران شهری برگزار […]

استاندار کرمانشاه گفت: تبدیل خیابان مدرس به پیاده‌راه‌، یک کار بسیار ارزشمند و ماندگاری است که توسط شهرداری به صورت ویژه پیگیری می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری میلکان آنلاین ؛ «هوشنگ بازوند» در نشست بررسی طرح پیاده راه‌سازی خیابان مدرس که با حضور معاون عمرانی استاندار، فرمانده انتظامی استان، شهردار کرمانشاه و مدیران شهری برگزار شد؛ اظهار داشت: زمانی که معاون عمرانی همدان بودم طرح اجرای پیاده راه از خیابان بوعلی تا میدان امام (ره) را انجام دادیم و این تجربه‌های مشابه به شکل موفقی در جاهایی مانند تبریز و تهران انجام شده است.

استاندار کرمانشاه یادآور شد: وضعیت ترافیکی خیابان مدرس به شکلی است که تبدیل آن به پیاده را امری کاملا اجتناب ناپذیر است و این طرح باید هر چه سریع تر اجرایی شود.
وی افزود: این طرح موجب ایجاد یک ارزش افزوده مناسب برای مغازه های این خیابان ایجاد می کند و به سرزندگی و رونق اقتصادی شهر کمک می کند.
مهندس بازوند اظهار داشت: حمل و نقل مسافران در این خیابان از طریق خط ویژه بی آر تی خواهد بود و در سریع ترین زمان ممکن انجام خواهد شد.
وی افزود: این طرح هفته آینده جهت تصویب نهایی در شورای ترافیک استان مطرح می شود.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=13234

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.