• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
2
ششمین جلسه شورای آموزش و پرورش و پیش اجلاس سراسری نماز در سنقروکلیایی برگزار شد/فرماندار: 

بیش از ۹۵ درصد مدارس شهرستان سنقروکلیایی به شبکه ملی اطلاعات متصل شده اند

  • کد خبر : 15660
  • 26 آذر 1399 - 9:34
بیش از ۹۵ درصد مدارس شهرستان سنقروکلیایی به شبکه ملی اطلاعات متصل شده اند

فرماندار سنقروکلیایی گفت: دسترسی بیش از ٩۵ درصد از تعداد ٢۶٨ مدرسه شهرستان با اتصال پرسرعت و رایگان به شبکه ملی اطلاعات انجام شده است.   به گزارش میلکان آنلاین، غلامرضا مرتضوی در ششمین جلسه شورای آموزش و پرورش و پیش اجلاس سراسری نماز که با حضور امام جمعه، مدیریت آموزش و پرورش، مسئولین ذیربط […]

فرماندار سنقروکلیایی گفت: دسترسی بیش از ٩۵ درصد از تعداد ٢۶٨ مدرسه شهرستان با اتصال پرسرعت و رایگان به شبکه ملی اطلاعات انجام شده است.

 

به گزارش میلکان آنلاین، غلامرضا مرتضوی در ششمین جلسه شورای آموزش و پرورش و پیش اجلاس سراسری نماز که با حضور امام جمعه، مدیریت آموزش و پرورش، مسئولین ذیربط و اعضای شورا در سالن سرسرای شهرداری سنقر و به صورت آنلاین از طریق شبکه شاد با حضور مدیران مدارس برگزار شد گفت: افزایش و رشد ۴٫۵ درصدی پوشش آموزشی در سطح شهرستان از اقدامات مثبت آموزش و پرورش شهرستان است که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی با بیان اینکه مشکلاتی در دسترسی به شبکه آموزشی شاد در شهرستان وجود دارد، افزود: عمده ترین این مشکلات به علت عدم دسترسی به شبکه اینترنت در برخی مناطق است و تلاش هایی در سطح استان و شهرستان انجام شده از جمله پوشش حداکثری (های وب) و تقویت ایستگاه اپراتور ها که امیدواریم سطح دسترسی را در این مناطق بیشتر و مشکل آن ها را رفع کنیم.

فرماندار سنقروکلیای در ادامه گفت: هدف ما این است که هیچ دانش آموزی در شهرستان از تحصیل باز نماند و به همین جهت با توجه شرایط موجود در برخی از مناطق که مشکل دسترسی به شبکه شاد وجود دارد معلمان در مدارس و با حضور برخی از  دانش آموزان تدریس خواهند کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اجلاس نماز را از اجلاس های ممتاز کشور عنوان کرد و افزود:  برگزاری اجلاس نماز با هدف ترویج فرهنگ نماز و تبیین مبانی فرهنگی از اهداف اصلی این اجلاس و پیش اجلاس نماز است.

وی تاکید کرد: اکنون با وجود فضای مجازی و برنامه شاد فرصت و بستر مناسبی برای تحقق اهداف این اجلاس شکل گرفته که از این فضا باید نهایت استفاده شود.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=15660

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.