• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
2
استاندار گفت:

به تصویب “منطقه آزاد” قصرشیرین امیدواریم/ “خانه جوانان” کرمانشاه بزودي افتتاح مي شود

  • کد خبر : 15466
  • 18 آذر 1399 - 11:40
به تصویب “منطقه آزاد” قصرشیرین امیدواریم/ “خانه جوانان” کرمانشاه بزودي افتتاح مي شود

استاندار کرمانشاه با اشاره به جلسات متعدد با مسئولان کشوری جهت افزایش اعتبارات و پیگیری پروژه‌های استان، گفت: در جلسه با دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و تشریح مزایای منطقه آزاد قصرشیرین، به تصویب این منطقه در مجمع امیدواریم.   به گزارش میلکان آنلاین و به نقل از خبرگزاري ايسنا كرمانشاه؛ هوشنگ بازوند، با اشاره […]

استاندار کرمانشاه با اشاره به جلسات متعدد با مسئولان کشوری جهت افزایش اعتبارات و پیگیری پروژه‌های استان، گفت: در جلسه با دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و تشریح مزایای منطقه آزاد قصرشیرین، به تصویب این منطقه در مجمع امیدواریم.

 

به گزارش میلکان آنلاین و به نقل از خبرگزاري ايسنا كرمانشاه؛ هوشنگ بازوند، با اشاره به فصل بودجه ریزی، گفت: در همین راستا روز گذشته (۱۷ آذر) جلسه ای با وزیر ورزش و جوانان داشتم و خواسته های متعددی از جمله بحث تجهیز “خانه جوانان” کرمانشاه، بعنوان یکی از بهترین خانه های جوان کشور مطرح شد.

وی افزود: این مرکز که به زودی افتتاح می شود، نیازمند تجهیزات است که قول تامین این تجهیزات را گرفته ایم.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: موضوع دیگری که در این جلسه مطرح شد بحث بهره برداری از ورزشگاه ۱۵ هزار نفری کرمانشاه توسط شهرداری یا بخش خصوصی است، چرا که این مجموعه علی رغم هزینه زیادی که برای احداث آن صورت گرفته، هیچ عایدی برای کرمانشاه نداشته و باید هرچه سریعتر تعیین تکلیف شود.

وی افزود: در این جلسه مجوز بهره برداری از این مجموعه را دریافت کردیم تا بتوانیم از سرمایه ای که در این ورزشگاه خوابیده استفاده کنیم.

بازوند خاطرنشان کرد: همچنین دراین جلسه درخواست افزایش اعتبارات اداره کل ورزش و جوانان را در بودجه سال آینده داشتیم که قول های خوبی هم در این زمینه دریافت کردیم.

استاندار کرمانشاه در ادامه به جلسه روز گذشته خود با دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام اشاره کرد و افزود: در این جلسه موضوع منطقه آزاد قصرشیرین مطرح شد تا بتوانیم شاهد تصویب این منطقه در مجمع باشیم.

بازوند تصریح کرد: منطقه آزاد قصرشیرین نزدیکترین فاصله را با پایتخت کشور عراق دارد و این منطقه می تواند همزمان هم به اقلیم کردستان و هم بخش مرکزی کشور عراق خدمات رسانی کند.

وی افزود: این منطقه همچنین زیرساخت های خوبی دارد و تمام مسیر آن از تهران تا قصرشیرین دوبانده است و با شرح این مزایا در جلسه با دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، خیلی امیدواریم که منطقه آزاد قصرشیرین به عنوان یکی از مناطق آزاد در جلسه مجمع به تصویب برسد.

پیگیر تامین اعتبار برای سدهای نیمه کاره استان و رفع مشکل آبرسانی شهر کرمانشاه هستیم

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: امروز هم جلسه دیگری با قائم مقام وزیر کشور در رابطه با مسائل استانداری داشتیم و قرار است در ادامه جلسه دیگری با آقای پورمحمدی معاون اقتصادی  سازمان برنامه و بودجه داشته باشیم و از جمله موضوعات دستور کار این جلسه بحث افزایش اعتبار سد “هواسان”، تامین اعتبار برای بیمارستان ۱۰۶ تختخوابی سپاه از طریق استقراض از بانک ها و بحث تامین اعتبار برای رفع مشکل آبرسانی شهر کرمانشاه می باشد.

وی افزود: امسال مردم شهر کرمانشاه در بحث تامین آب دچار مشکلاتی بودند که با دریافت اعتبار و افتتاح تصفیه خانه کرمانشاه و نیز انتقال آب از سد “گاوشان” این مشکلات سال آینده مرتفع می شود.

استاندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: از دیگر موضوعاتی که در این جلسه مطرح خواهد شد بحث تخصیص ۲۵ درصد باقی مانده اعتبارات انسداد مرز و زلزله و نیز تامین اعتبار برای «باغ موزه دفاع مقدس» و سدهای نیمه کاره استان است که هنوز تخصیص ۱۰۰درصدی نگرفته اند.

وی افزود: در این جلسه در کنار معاون سازمان برنامه و بودجه، برخی مدیران بانک ها و فرمانده قرارگاه نجف نیز حضور دارند و امیدواریم این موضوعات تعیین تکلیف شود.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه فصل، فصل بودجه است، گفت: خوشبختانه نمایندگان استان در این زمینه به جد پای کار هستند.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=15466

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.