• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
0

برگزاری سی و نهمین جشنواره فیلم فجر در کرمانشاه  

  • کد خبر : 17035
  • 11 بهمن 1399 - 19:13
برگزاری سی و نهمین جشنواره فیلم فجر در کرمانشاه   

  مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان کرمانشاه در خصوص جزییات برنامه‌های اکران فیلم‌های جشنوار فجر، اظهار کرد: اکران مردمی سی و نهمین جشنواره فیلم فجر امسال از ۱۵ لغایت ۲۲ بهمن ماه ۹۹ به مدت ۸ روز در دو سینمای آزادی و فرهنگ کرمانشاه برگزار می‌شود. به گزارش میلکان آنلاین؛ محمد جواد کنجوری افزود: […]

 

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان کرمانشاه در خصوص جزییات برنامه‌های اکران فیلم‌های جشنوار فجر، اظهار کرد: اکران مردمی سی و نهمین جشنواره فیلم فجر امسال از ۱۵ لغایت ۲۲ بهمن ماه ۹۹ به مدت ۸ روز در دو سینمای آزادی و فرهنگ کرمانشاه برگزار می‌شود.

به گزارش میلکان آنلاین؛ محمد جواد کنجوری افزود: جشنواره فیلم فجر مهم‌ترین رویداد فرهنگی سینمایی کشور با دبیری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان است و امسال تحت تاثیر بیماری کرونا تجربه‌ای جدید را خواهیم داشت.

اکران تمامی فیلم‌های جشنواره در کرمانشاه

وی گفت: در این دوره به استثنای سال‌های پیش خوشبختانه همه ۱۶ فیلم بخش سودای سیمرغ در کرمانشاه اکران می‌شود.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری، افزود: در این دوره نمایش فیلم‌ها هر روز در سانس‌های ۱۴، ۱۶ و ۱۸‌ خواهد بود.

کنجوری افزود: فیلم‌های ابلق، بی‌همه چیز، تک تیرانداز، تی تی، خط فرضی، رمانتیسم عماد و طوبا، روزی روزگاری آبادان، روشن، زالاوا، ستاره بازی، شیشلیک، گیج گاه، یدو، مامان، مصلحت و منصور در این دوره به نمایش در خواهند آمد.

وی تاکید کرد: با توجه به بیماری کرونا امسال افتتاحیه‌ای برای جشنواره در استان تدارک دیده نشده و اختتامیه کشوری آن در تهران برگزار می‌شود.

رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در سینماها

کنجوری از رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی خبر داد و افزود: دو سینما‌ی شهر کرمانشاه براساس دستورالعمل بهداشتی و با ظرفیت ۳۰ درصدی و با فاصله معین در سینما میزبان همشهریان خواهند بود.

وی افزود: براساس آمار جهانی نقش سینما در انتشار ویروس کرونا تنها ۹ صدم درصد یعنی کمتر از یک درصد است اما با این حال تماشاگران کنار یکدیگر نمی‌نشینند و فاصله گذاری رعایت می‌شود.

وی تصریح کرد: قبل و بعد از هرسانس، کل سالن ضدعفونی و گندزدایی می‌شود و همشهریان می‌توانند با خاطر آسوده به تماشای فیلم‌های خود در جشنواره بپردازند.

امسال بلیط فروشی فقط اینترنتی خواهد بود

وی با بیان اینکه در این دوره بلیت‌ فروشی از طریق سامانه‌های اینترنتی انجام می‌شود، گفت: نرخ بلیت جشنواره امسال در استان بیست هزار تومان تعیین شده است.

کنجوری تاکید کرد: هر نفر با یک شماره همراه، امکان تهیه ۴ بلیت برای هر فیلم را دارد و ️بلیت‌ فروشی تا زمان تکمیل ظرفیت، تا روز پایانی جشنواره ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: پس از خرید بلیت پیامکی برای خریداران ارسال می‌شود که افراد با ارائه آن به سینما، می‌توانند بلیت خود را تهیه کنند.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان گفت: امسال بلیتی بصورت حضوری فروخته نخواهد شد و علاقمندان می بایست جهت تهیه بلیت به سایت www.gisheh7.ir مراجعه نمایند.

کنجوری با بیان اینکه در این دوره ظرفیت دیدن فیلم در هرسانس حداکثر به ۳۰ درصد رسیده است از مخاطبان خواست بلیت‌های خود را در اسرع وقت تهیه کنند.

وی در خاتمه از همراهی و همدلی معاونت هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در برگزاری جشنواره امسال و حمایت از سینماهای کرمانشاه تقدیر کرد.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=17035

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.