• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
4
فرماندار هرسین:

برگزاری انتخابات تجلی مردم‌سالاری دینی است

  • کد خبر : 17984
  • 13 اسفند 1399 - 6:15
برگزاری انتخابات تجلی مردم‌سالاری دینی است

فرماندار هرسین گفت: برگزاری انتخابات در کشور ما تجلی مردم‌سالاری دینی است و حضور مردم در پای صندوق‌های رای نشان از پیوند ناگسستنی آنان با نظام است و در این راستا مردم این شهرستان همگام با سایر هموطنان در انتخابات سال آینده حضوری موثر و حداکثری خواهند داشت.   به گزارش میلکان آنلاین  به نقل […]

فرماندار هرسین گفت: برگزاری انتخابات در کشور ما تجلی مردم‌سالاری دینی است و حضور مردم در پای صندوق‌های رای نشان از پیوند ناگسستنی آنان با نظام است و در این راستا مردم این شهرستان همگام با سایر هموطنان در انتخابات سال آینده حضوری موثر و حداکثری خواهند داشت.

 

به گزارش میلکان آنلاین  به نقل از ایرنا، عبادالله کنجوریان روز سه شنبه در نشستی با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه، بر برگزاری انتخاباتی سالم با محوریت صیانت از آرای مردم در این شهرستان تاکید کرد.

وی در ادامه این جلسه ضمن ارایه گزارشی از اقدامات انجام شده به منظور حضور حداکثری مردم در انتخابات به تشریح تمهیدات پیش بینی شده به منظور برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان پرداخت.

کنجوریان اظهار داشت: مهمترین اولویت ستاد انتخابات فرمانداری در انتخابات ۱۴۰۰ قانون گرایی و صیانت از آرای مردم است.

به گفته وی، کمیته های هفت گانه ستاد انتخابات فرمانداری روند اجرای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا را با همکاری هیئت های اجرایی، نظارت و بازرسی برگزار خواهند کرد و در این راستا مسوولین این کمیته ها مشخص و ضمن توجیه کامل، احکام مربوطه به آنان تحویل داده شده است.

وی ادامه داد: فرآیند برگزاری انتخابات براساس دستورالعمل های ستاد انتخابات کشور و سامانه جامع انتخابات خواهد بود و مسوولین کمیته های ستاد انتخابات فرمانداری براساس مر قانون و بدور از هرگونه جانبداری از کاندیدای خاصی عمل خواهند خواهند کرد.

کنجوریان همچنین افزود: با توجه به ویروس کرونا برگزاری انتخابات در این شهرستان براساس پیوست های بهداشتی بسیار جدی خواهد بود و در انتخاب شعب اخذ رای این موضوع مهم لحاظ و اجرا می شود.

وی افزود: اعتماد آفرینی زمینه مشارکت هرچه بیشتر مردم در انتخابات را فراهم خواهد ساخت و در این راستا اسامی ۶۰ نفر از معتمدین و افراد بی طرف به منظور تشکیل هیات اجرایی به استانداری معرفی شده اند.

کنجوریان خاطرنشان کرد: سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و همچنین ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در ۱۰۴ شعبه اخذ رای شهرستان هرسین برگزار خواهد شد.

فرماندار هرسین در ادامه سخنانش بر نقش محوری رسانه ها در امیدآفرینی و زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات تاکید کرد و گفت: القای یاس و ناامیدی در بین مردم از راهبردهای دشمنان نظام است و در این راستا رسانه ها می توانند عامل شکست و ناکامی اهداف شوم دشمنان شوند.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=17984

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.