• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
0
مدیرکل بهزیستی کرمانشاه خبر داد؛

برقراری بیش از ۲۴ هزار تماس با صدای مشاور بهزیستی کرمانشاه

  • کد خبر : 15793
  • 02 دی 1399 - 10:51
برقراری بیش از ۲۴ هزار تماس با صدای مشاور بهزیستی کرمانشاه

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد ۲۴ هزار و ۹۰۰ تماس موفق با صدای مشاور بهزیستی کرمانشاه به شماره ۱۴۸۰ برقرار شده است. مدیرکل بهزیستی کرمانشاه خبر داد؛ برقراری بیش از ۲۴ هزار تماس با صدای مشاور بهزیستی کرمانشاه به گزارش میلکان آنلاین به نقل از مهر؛ فرحناز  اظهار […]

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد ۲۴ هزار و ۹۰۰ تماس موفق با صدای مشاور بهزیستی کرمانشاه به شماره ۱۴۸۰ برقرار شده است.
مدیرکل بهزیستی کرمانشاه خبر داد؛ برقراری بیش از ۲۴ هزار تماس با صدای مشاور بهزیستی کرمانشاه

به گزارش میلکان آنلاین به نقل از مهر؛ فرحناز  اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد ۲۴ هزار و ۹۰۰ تماس موفق با صدای مشاور بهزیستی کرمانشاه به شماره ۱۴۸۰ برقرار شده است.
وی افزود: از این تعداد تماس با مرکز صدای مشاور تعداد ۲ هزار و ۶۰۰ مورد مربوط به استرس های ناشی از کرونا بوده است.
مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه بیان کرد: انواع مشاوره در خصوص اعتیاد، طلاق پیش از ازدواج، تحصیلی و تربیتی، مشکلات فردی، اختلالات روانی و مشاوره حقوقی در مرکز صدای مشاور بهزیستی ارائه می‌شود.
محمدی با اشاره به کیفیت مشاوره ارائه شده توسط کارشناسان مرکز ۱۴۸۰ تصریح کرد: با توجه به نظرسنجی صورت گرفته میزان اثر بخشی و رضایت مراجعه کنندگان حدود ۸۰ درصد است.
وی خاطر نشان کرد: این سامانه از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۲ شب آماده ارائه مشاوره رایگان کاهش اضطراب و نگرانی از بیماری کرونا به همشهریان است.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=15793

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.