• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
4
با همکاری بهزیستی و سازمان بسیج سازندگی؛

برای مددجویان جوانرودی ۶۷واحد مسکن احداث می شود

  • کد خبر : 1701
  • 11 مهر 1396 - 14:22

در راستای همکاری‌های مشترک برای احداث ۶۷ واحد مسکن مددجویی در شهرستان جوانرود تفاهم نامه همکاری بین بهزیستی وبسیج سازندگی استان کرمانشاه منعقد شد. به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه، تفاهم نامه همکاری اداره کل بهزیستی  کرمانشاه و سازمان بسیج سازندگی استان در راستای احداث ۶۷ واحد مسکن مددجویی در شهرستان جوانرود […]

در راستای همکاری‌های مشترک برای احداث ۶۷ واحد مسکن مددجویی در شهرستان جوانرود تفاهم نامه همکاری بین بهزیستی وبسیج سازندگی استان کرمانشاه منعقد شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه، تفاهم نامه همکاری اداره کل بهزیستی  کرمانشاه و سازمان بسیج سازندگی استان در راستای احداث ۶۷ واحد مسکن مددجویی در شهرستان جوانرود با حضور دکتر امید قادری مدیرکل بهزیستی و سرهنگ حسین قبادی بصیر مسئول سازمان بسیج سازندگی استان در محل معاونت مشارکت های مردمی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه منعقد شد.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه در این جلسه اظهار داشت: استان کرمانشاه دارای قریب به ۳۳ هزار معلول و تعداد زیادی زن سرپرست خانوار و همچنین مددجویانی است که در مراکز نگهداری و شبانه روزی از بهزیستی خدمات دریافت می کنند.

دکتر امید قادری برطرف کردن مشکلات افراد آسیب دیده اجتماعی و کاهش معضلات این قشر را وظیفه شرعی، انسانی و قانونی تمامی نهادهای انقلابی عنوان کرد.

وی افزود: از جمله مشکلات جامعه هدف بهزیستی تأمین مسکن است که در این راستا بهزیستی تلاش بسیار دارد.

این مقام مسئول با بیان اینکه رهبر انقلاب اسلامی خودشان در موضوع آسیب های اجتماعی ورود مستقیم داشته اند، گفت: در این راستا با حضور ایشان نیز جلسات متعددی برگزار شده است.

سرهنگ حسین قبادی بصیر سرپرست مسئول سازمان بسیج سازندگی حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه نیز گفت: یکی از اهداف این سازمان رفع محرومیت زدایی است و آمادگی داریم در راستای محرومیت زدایی مددجویان بهزیستی در روستاها اقدام کنیم.

وی بیان داشت: سازمان بسیج سازندگی از طریق اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم اقدام به رفع محرومیت زدایی می کند و این فعالیت از افتخارات سازمان است.

گفتنی است در مفاد این تفاهم نامه آمده است بسیج سازندگی نسبت به مبلغ مورد تعهد خود اقدام و آن را به حساب تعاونی مسکن شهرستان جوانرود به نمایندگی از بهزیستی واریز کند و مجری ساخت واحدهای مسکونی مددجویان از ابتدا تا پایان کار بر اساس نقشه ارائه شده بر عهده بهزیستی است.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=1701

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.