• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
2
رییس اتاق اصناف کرمانشاه :

باید تصمیم مناسبی برای مالیات عملکردی ۹۶ اصناف کرماشاه گرفته شود

  • کد خبر : 2811
  • 23 فروردین 1397 - 8:13

سازمان امور مالیاتی کشور با توجه به زلزله آبان ماه سال گذشته کرمانشاه،برای دریافت مالیات عملکردی سال ۹۶ اصناف کرمانشاه تصمیم متناسبی اتخاذ کند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری میلکان آنلاین رییس اتاق اصناف کرمانشاه در جلسه ای که با حضور مهندس سینکی معاون امور بازرگانی و اقتصاد،وزیر صنعت،معدن و تجارت،دکتر فاضلی،دکتر حقیقی رییس سازمان […]

سازمان امور مالیاتی کشور با توجه به زلزله آبان ماه سال گذشته کرمانشاه،برای دریافت مالیات عملکردی سال ۹۶ اصناف کرمانشاه تصمیم متناسبی اتخاذ کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری میلکان آنلاین رییس اتاق اصناف کرمانشاه در جلسه ای که با حضور مهندس سینکی معاون امور بازرگانی و اقتصاد،وزیر صنعت،معدن و تجارت،دکتر فاضلی،دکتر حقیقی رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت در سالن شهدای اتاق اصناف کرمانشاه برگزار شد تصریح کرد: با زلزله ای که در استان اتفاق افتاد با وجود اقدامات مثبت و موثر اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی دیگر شهرستان ها و دیگر نقاط کشور خسارات زیادی از جمله رکود اقتصادی برای اصناف در شهرستان های این استان بوجود آورد.

رضا سلیم ساسانی افزود: در اقدامی کم نظیر و یک پارچه ۵۸ اتحادیه کرمانشاه با نصب بیش از ۶۰بنر در سطح شهر با موضوع حمایت از کالای ایرانی اعلام پشتیبانی کرده و اولین قدم خود را پررنگ و چشم گیر برداشته اند.

وی با بیان اینکه اتاق اصناف کرمانشا تنها به شعار بسنده نکرده خاطرنشان ساخت: اصناف کرمانشاه به عنوان اولین استان پیشگام در کشور نخستین نمایشگاه حمایت از کالای ایرانی را با همکاری استانداری،سازمان صنعت،معدن و تجارت،اتاق بازرگانی،نمایشگاه بین المللی ،خانه صنعت،معدن و تجارت و دیگر ارگان ها از سوم لغایت هفتم اردیبهشت ماه برگزار میکند.

رییس اتاق اصناف کرمانشاه گفت:در شهرستان کرمانشاه ۲۶هزار و پانصد و شصت و پنج واحد صنفی دارای پروانه کسب و تعداد ۴هزار و پنج واحد صنفی فاقد پروانه در قالب ۵۸ اتحادیه صنفی وجود دارد.

وی یکی از عمده دلایل وجود این تعداد واحد صنفی بدون پروانه را اخذ استعلام از شهرداری توسط اتحادیه های صنفی عنوان کرد و تصریح کرد:این درصورتی است که در آخرین اصلاحیه اجرائیه ماده ۱۲قانون نظام صنفی ،نامی از شهرداری ذکر نشده و استعلام از شهرداری موجب افزایش آمار این واحدهای صنفی شده است.

سلیم ساسانی  یکی دیگر از مطالبات صنوف کرمانشاه را ایجاد شهرک های صنفی برشمرد و گفت: ایجاد این شهرک‌ها  جزء وظایف شهرداری به شمار می آید و از سنوات قبل این موضوع در دست کار اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی بوده است.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=2811

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.