• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
2
استاندار كرمانشاه گفت: 

باغ موزه دفاع مقدس، مکانی برای معرفی ایثارگری‌های رزمندگان است.

  • کد خبر : 8917
  • 10 دی 1398 - 23:25
باغ موزه دفاع مقدس، مکانی برای معرفی ایثارگری‌های رزمندگان است.

هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در نشست پروژه مرکز فرهنگی و باغ موزه دفاع مقدس کرمانشاه، اظهار داشت: باغ موزه دفاع مقدس مکانی برای معرفی ایثارگری‌های رزمندگان به عنوان یک گنجینه ارزشمند به آیندگان است. به گزارش میلکان آنلاین؛استاندار کرمانشاه افزود: باغ موزه دفاع مقدس یک کار بسیار ارزشمند است که آیندگان با بازدید از آن […]

هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در نشست پروژه مرکز فرهنگی و باغ موزه دفاع مقدس کرمانشاه، اظهار داشت: باغ موزه دفاع مقدس مکانی برای معرفی ایثارگری‌های رزمندگان به عنوان یک گنجینه ارزشمند به آیندگان است.

به گزارش میلکان آنلاین؛استاندار کرمانشاه افزود: باغ موزه دفاع مقدس یک کار بسیار ارزشمند است که آیندگان با بازدید از آن در جریان رخدادهای ایام افتخارآفرین دفاع مقدس در استان کرمانشاه قرار خواهند گرفت و به تاریخ خود خواهند بالید.

وی تاکید کرد: جنگ در استان کرمانشاه شروع و در همین جا هم خاتمه پیدا کرد و کرمانشاه می بایست یکی از استان های پیش رو در حوزه  ساخت باغ موزه می بود که بنا به هر دلیلی تاکنون این اتفاق نیفتاده است.

وی ادامه داد: در اولین سال حضورم در استان، کلنگ ساخت باغ موزه دفاع مقدس کرمانشاه را با حضور سردار صفوی به زمین زدیم و با جدیت آن را پیگیری کردیم.

مهندس بازوند افزود: بر اساس توافقات صورت گرفته با رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، قرار است این پروژه مهم در سوم خرداد سال ۱۴۰۰ تحویل داده شود که با توجه به فعالیت های انجام گرفته قابل تحقق است.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد‌: دستگاه های اجرایی همانگونه که در سال‌های دفاع مقدس به شکل جهادی وارد عرصه شدند، در روند ساخت باغ موزه دفاع مقدس هم پای کار بیایند.

مهندس بازوند گفت: باغ موزه دفاع مقدس کرمانشاه در مسیر کریدور گردشگری کرمانشاه_ بیستون ساخته شده و می توان با استفاده از این فرصت، گردشگری دفاع مقدس را در این منطقه به تصویر کشید.

استاندار کرمانشاه بیان کرد: تاکنون دو هزار تن سیمان رایگان برای انجام پروژه تامین شده و در تلاش هستیم تا هزار تن دیگر هم به این میزان افزوده شود.

در این نشست مقرر شد تمامی دستگاه های اجرایی استان برای ساخت باغ موزه دفاع مقدس در کرمانشاه پای کار بیایند و یک مدیر اجرایی روند ساخت باغ موزه دفاع مقدس کرمانشاه را به صورت هفتگی پیگیری میدانی کرده و رصد كند

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=8917

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.