• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
3

ایجاد ۴۶هزار فرصت شغلی برای مددجویان کرمانشاهی

  • کد خبر : 12676
  • 06 شهریور 1399 - 6:28
ایجاد ۴۶هزار فرصت شغلی برای مددجویان کرمانشاهی

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه با اشاره به خدمات متنوع این نهاد به نیازمندان طی هفت سال گذشته، گفت: در این مدت بیش از یک میلیون و ۲۰۶ هزار نفر از خدمات معیشتی و حمایتی بهره مند و ۴۶ هزار نفر نیز با برخورداری از وام های قرض الحسنه فرصت های شغلی پایدار ایجاد […]

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه با اشاره به خدمات متنوع این نهاد به نیازمندان طی هفت سال گذشته، گفت: در این مدت بیش از یک میلیون و ۲۰۶ هزار نفر از خدمات معیشتی و حمایتی بهره مند و ۴۶ هزار نفر نیز با برخورداری از وام های قرض الحسنه فرصت های شغلی پایدار ایجاد کرده اند.

به گزارش میلکان آنلاین ، محسن رخصی، مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه در نشست مطبوعاتی که به مناسبت هفته دولت برگزار شد با اشاره به خدمات این نهاد به نیازمندان در هفت سال گذشته، گفت: طی سال های ۹۲ تا ۹۸ بیش از ۵۵۳ هزار خانوار با جمعیتی بیش از  یک میلیون و ۲۰۶ هزار نفر از خدمات معیشتی و حمایتی این نهاد بهره مند شدند.

رخصی عنوان کرد: همچنین در این مدت حدود ۲۴ هزار  نفر با دریافت ۴۲ میلیارد تومان کمک هزینه ازدواج زندگی مشترک خود را آغاز کردند.

وی با یادآوری اینکه یکی دیگر از خدمات اساسی این نهاد در توانمندسازی خانوارهای مددجو پرداخت وام های قرض الحسنه اشتغال است، ادامه داد: ایجاد حدود ۴۶ هزار فرصت شغلی برای مددجویان کرمانشاهی در هفت سال گذشته با پرداخت ۵۸۳ میلیارد تومان وام قرض الحسنه اشتغال و کاریابی برای ۱۲ هزار نفر از دستاوردهای بزرگ این نهاد به شمار می رود.

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه به اقدامات کمیته امداد در بخش مسکن نیز اشاره و عنوان کرد: در سنوات گذشته ۲۵ هزار خانوار با دریافت ۱۳۵ میلیارد تومان کمک بلاعوض منازل مسکونی خود را ساخت، خریداری و یا تعمیر کردند.

محسن رخصی با بیان اینکه همچنین طی سال های ۹۲ تا سال جاری ۵۲ هزار فقره وام قرض الحسنه حمایتی به مددجویان کرمانشاهی پرداخت شده ، عنوان کرد: بیش از ۷۵ میلیارد تومان اعتبار برای تامین این وام های حمایتی اختصاص داده شده است.

رخصی با اشاره به اینکه یکی از خدمات اصلی این نهاد ارائه خدمات فرهنگی با هدف توانمندسازی خانوارهای مددجو است، تصریح کرد: طی هفت سال گذشته ۹۴ هزار دانش آموز و ۱۹ هزار دانشجو از خدمات فرهنگی و تحصیلی و بیش از ۳۴۹ هزار مددجو نیز از برنامه های آموزش خانواده  این نهاد بهره مند شدند.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه بیان کرد: در این مدت ۳۶ میلیارد تومان اعتبار به منظور ارائه خدمات فرهنگی به مددجویان تحت حمایت استان کرمانشاه سرمایه گذاری شده است.

محسن رخصی با تاکید بر اینکه بخش قابل توجی از خدمات کمیته امداد از محل کمک های مردمی و صدقات تامین شده، خاطرنشان کرد: در هفت سال گذشته کرمانشاهیان ۳۳۹ میلیارد تومان به منظور تامین هزینه های درمانی، تحصیلی، مسکن و.. به خانوارهای مددجو اهدا کرده اند.

محسن رخصی در بخشی دیگر از سخنانش با بیان اینکه این نهاد در چند سال گذشته رتبه برتر کشور را به منظور اجرای طرح های شغلی به خود اختصاص داده است، عنوان کرد: در سال گذشته پنج هزار و ۵۹۰ نفر با دریافت ۱۸۳ میلیارد تومان وام قرض الحسنه اشتغال فرصت شغلی پایدار ایجاد کرده اند.

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه امیدواریم خیران به عرصه اشتغال در شهر به منظور ایجاد کسب و کار برای مددجویان ساکن شهرها ورود پیدا کنند، بیان کرد: امیدواریم در سال “جهش تولید” نیز در مجموع با پرداخت۲۱۷ میلیارد تومان وام قرض الحسنه برای بیش از شش هزار مددجوی کرمانشاهی فرصت شغلی پایدار ایجاد شود.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=12676

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.