• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
2

اهدای ۱۶۱ تبلت به دانش آموزان مددجو کرمانشاهی

  • کد خبر : 17243
  • 18 بهمن 1399 - 12:41
اهدای ۱۶۱ تبلت به دانش آموزان مددجو کرمانشاهی

۱۶۱ تبلت به مناسبت فرارسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه اهدا شد. به گزارش میلکان آنلاین، آیت الله علما، امام جمعه کرمانشاه و نماینده ولی فقیه در استان در آیین اهدای نمادین تبلت به دانش آموزان نیازمند در استان؛ ضمن قدردانی از کمیته امداد […]

۱۶۱ تبلت به مناسبت فرارسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه اهدا شد.

به گزارش میلکان آنلاین، آیت الله علما، امام جمعه کرمانشاه و نماینده ولی فقیه در استان در آیین اهدای نمادین تبلت به دانش آموزان نیازمند در استان؛ ضمن قدردانی از کمیته امداد برای اهدای کمک های مومنانه به نیازمندان، گفت: کمیته امداد از باسابقه ترین نهادهای انقلاب است که در ذات انقلاب قرار دارد.
آیت الله علما با اشاره به پویش مومنانه ایی که امسال با لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به راه افتاد، عنوان کرد: در این پویش مردم با مهربانی به مستحقان یاری رساندند که این جریان بسیار مهم و با ارزش بود.
مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه نیز در ادامه این آیین نمادین با اشاره به اینکه امروز ۱۶۱ تبلت به دانش آموزان نیازمند در استان به منظور دسترسی به سامانه آموزشی شاد و ادامه تحصیل اهدا می شود، تصریح کرد: این ششمین مرحله از اهدای تبلت به دانش آموزان نیازمند از ابتدای سال تحصیلی جاری تاکنون است که این تبلت ها در این مرحله با کمک موسسه خیریه عترت بوتراب، خیران و کمیته امداد تامین شده است.
محسن رخصی ادامه داد: در پنج مرحله گذشته نیز با مشارکت خیران نیک اندیش ۵۰۰ تبلت به دانش آموزان مددجو در استان کرمانشاه اهدا شده است.
رخصی تاکید کرد: امیدواریم با مشارکت نیکوکاران بتوانیم تا پایان سال تبلت و گوشی های هوشمند بیشتری برای دانش آموزان نیازمند تامین کنیم.
شایسته ذکر است؛ به گفته محسن رخصی هم اکنون حدود ۲۳ هزار دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه هستند.
لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=17243

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.