• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
2
دبیر ستاد انتخابات استان در گفتگو با خبرنگاران:

انتخابات کرمانشاه کاملا الکترونیکی است

  • کد خبر : 18161
  • 19 اسفند 1399 - 5:41
انتخابات کرمانشاه کاملا الکترونیکی است

دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه از آغاز فرآیند انتخابات شوراهای شهر و روستا از امروز(سه شنبه) ۱۹ اسفند با دستور وزیر کشور خبر داد وگفت: کرمانشاه یکی از هشت شهری در کشور است که فرآیند انتخابات آن کاملا الکترونیکی برگزار می شود. به گزارش میلکان آنلاین؛ “جلیل بالایی”ضمن تاکید بر لزوم آموزش و سلامت برای […]

دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه از آغاز فرآیند انتخابات شوراهای شهر و روستا از امروز(سه شنبه) ۱۹ اسفند با دستور وزیر کشور خبر داد وگفت: کرمانشاه یکی از هشت شهری در کشور است که فرآیند انتخابات آن کاملا الکترونیکی برگزار می شود.

به گزارش میلکان آنلاین؛ “جلیل بالایی”ضمن تاکید بر لزوم آموزش و سلامت برای برگزاری هر چه با کیفیت تر انتخابات گفت:ثبت نام داوطلبان شوراهای شهر از روز چهارشنبه ۲۰ اسفند همزمان با سراسر کشور در ۳۵ شهر استان آغاز می شود و تا ۲۶ اسفند ادامه خواهد یافت.

وی افزود:برای رعابت پروتکل های بهداشتی سه روش برای ثبت نام داوطلبان شوراهای شهر پیش بینی شده که یکی از آنها انجام مرحله پیش ثبت نام از طریق برنامه که روی تلفن های همراه نصب می شود می باشد. در این برنامه زمان مراجعه داوطلبان به فرمانداری ها نیز مشخص می شود.
بالایی روش دوم ثبت نام را مراجعه داوطلبان به پرتابل وزارت کشور و استانداری عنوان کرد و افزود: روش سوم نیز از طریق دفاتر پیشخوان و کافی نت ها میسر است و پس از این مرحله لازم است داوطلبان همراه با مدارک از جمله سوء پیشینه به فرمانداری ها مراجعه کنند.

دبیر ستاد انتخابات استان اخذ سوء پیشینه را برای داوطلبان انتخابات شوراهای شهر و روستا لازم دانست و تشریح کرد: داوطلبانی که سابقه انگشت نگاری داشته اند می توانند با مراجعه به سامانه ثنا سوء پیشینه خود را دریافت کنند.

وی آغاز فرصت ثبت نام داوطلبان شوراهای روستا را نیز ۱۶ فرودین ماه اعلام کرد و گفت: داوطلبان لازم است که در روز مراجعه به فرمانداری ها برای تکمیل ثبت نام، مدرک تحصیلی و اصل گواهی پذیرش استعفا به موجب ماده ۳۲ قانون را ارائه بدهند.

جلیل بالایی در پایان گفت: تا کنون ۲۵۰۰ نفر برای انتخابات شوراها جهت اخذ سوء پیشینه مراجعه داشته اند که نشان از اقبال امیدوار کننده مردم نسبت به انتخابات دارد.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=18161

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.