• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
3

امضا تفاهم نامه همکاری کارخانه نوآوری با سازمان نظام صنفی رایانه ای

  • کد خبر : 21253
  • 01 مهر 1400 - 8:44
امضا تفاهم نامه همکاری کارخانه نوآوری با سازمان نظام صنفی رایانه ای

هیات مدیره سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان از کارخانه نوآوری کرمانشاه بازدید کردند و تفاهم نامه همکاری با محوریت نظارت بر فعالیت های تجاری حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات امضا شد. به گزارش میلکان آنلاین؛ مدیران سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان از کارخانه نوآوری کرمانشاه بازدید کردند.در این بازدید  بهادری رییس هیات مدیره  نیرو غرب […]

هیات مدیره سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان از کارخانه نوآوری کرمانشاه بازدید کردند و تفاهم نامه همکاری با محوریت نظارت بر فعالیت های تجاری حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات امضا شد.

به گزارش میلکان آنلاین؛ مدیران سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان از کارخانه نوآوری کرمانشاه بازدید کردند.در این بازدید  بهادری رییس هیات مدیره  نیرو غرب ضمن معرفی بخش های مختلف کارخانه نوآوری، ظرفیت ها و حمایت های این مجموعه از ایده های جدید را شرح دادند. که از جمله آنها قراردادن فضای کاری ، مشاوره ، حمایت های مالی و… می‌باشد .

وی عنوان کرد: در فضای ۲۰ هزار مترمربعی کارخانه نوآوری ۴ فضای اشتراکی جهت تبادل ایده و محیط کاری در اختیار صاحبان ایده قرار دارد همچنین مراکز شتابنده نیروی غرب ،شتاب دهنده تیک ، مرکز آموزشی های تخصصی ، باشگاه سرمایه گذاران و باشگاه دانش جویی و دانش آموزی مرکز نوآوری و هوشمند سازی کشاورزی و… دیگر مراکز مستقر در کارخانه نوآوری کرمانشاه می‌باشد که حمایت و هدایت و جذب ایده ها در حوزه های مختلف را بر عهده دارند .

بهادری همکاری ها و تعاملات سازمان نظام صنفی رایانه‌ای باکارخانه نوآوری را نقطه عطفی درتحقق اهداف کارخانه واستفاده از ظرفیت های موجود دانستند.

در ادامه  کرجی رییس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای ضمن ابراز خرسندی از پیشرفت مجموعه کارخانه نوآوری و زحمات شرکت نیروی غرب در این راستا به ظرفیت های موجود در شرکت ها ، مشاوران و فعالان حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات  زیر مجموعه سازمان اشاره نمودند که میتوان با حمایت و همکاری کارخانه نوآوری پیشرفت های گسترده ای در حوزه فاوا در استان را موجب گردد.

رییس سازمان نظام مهندسی صنفی رایانه‌ای ورود به حوزه رمزارز و بلاکچین و جذب ایده ها در این زمینه را در کارخانه نوآوری مطرح نمودند. که مقرر گردید همکاری دوجانبه در این حوزه انجام گردد.

این تفاهم نامه همکاری مشترک در چهار محور اساسی
۱-تعمیق فعالیت های پژوهشی، تحقیقاتی و آموزشی
۲- استفاده از ظرفیت های موجود در کارخانه نو آوری و نظام صنفی رایانه‌ای
۳- ترویج فرهنگ فن آفرینی و نوآوری از طریق آشنایی اعضای نظام صنفی رایانه ای با فعالیت کارخانه نوآوری
۴-سازماندهی، توسعه و بهبود کمی و کیفی نظم بخشی و نظارت بر فعالیت های تجاری حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در استان کرمانشاه منعقد گردید.

همچینین تجمیع و بهره برداری از منابع تخصصی و نیروی انسانی  سیصد شرکت در حوزه ICT از  دیگر  توافقات بین نظام صنفی رایانه ای و کارخانه نوآوری کرمانشاه است.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=21253

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.