• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
1
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در جریان سفر مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو به کرمانشاه:

اعطای تسهیلات با بهره کم و زمین ارزان‌قیمت برای سرمایه‌گذاران در حوزه قطعه‌سازی در شهرستان سنقرو کلیایی

  • کد خبر : 11985
  • 28 تیر 1399 - 6:33
اعطای تسهیلات با بهره کم و زمین ارزان‌قیمت برای سرمایه‌گذاران در حوزه قطعه‌سازی در شهرستان سنقرو کلیایی

به گزارش میکان آنلاین؛ محسن دارابی رییس این سازمان در جلسه شورای اداری شهرستان سنقر و کلیایی با توجه به این‌که این شهرستان، فاصله کمی با سایت ایران‌خودرو کرمانشاه دارد می‌تواند سرمایه‌گذاران زیادی را در حوزه قطعه‌سازی جذب کند.  دارابی  افزود: از عمده مشوق‌هایی که برای ورود سرمایه‌گذاران به عرصه قطعه‌سازی در شهرک صنعتی سنقرو […]

به گزارش میکان آنلاین؛ محسن دارابی رییس این سازمان در جلسه شورای اداری شهرستان سنقر و کلیایی با توجه به این‌که این شهرستان، فاصله کمی با سایت ایران‌خودرو کرمانشاه دارد می‌تواند سرمایه‌گذاران زیادی را در حوزه قطعه‌سازی جذب کند.

 دارابی  افزود: از عمده مشوق‌هایی که برای ورود سرمایه‌گذاران به عرصه قطعه‌سازی در شهرک صنعتی سنقرو کلیایی، اعطای تسهیلات کمک‌های فنی و اعتباری با بهره بانکی اندک و همچنین زمین ارزان‌قیمت در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه در ادامه یادآور شد: قطعاً سفر مدیرعامل ایران‌خودرو به استان باعث خیر و برکات زیادی برای استان خواهد شد.

حسینی کیا؛ نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه با تأکید بر اهتمام مسئولین استان برای رفع بیکاری افزود: شهرستان سنقر و کلیایی دارای ظرفیت‌ها و توانمندی‌های زیادی ازجمله نیروی انسانی متخصص و متعهد است که می‌توانند عامل توسعه برای این شهرستان باشند.

نماینده  سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی گفت: ایجاد مشوق‌های بیشتر از ناحیه شرکت ایران‌خودرو می‌تواند زمینه برای حضور فعال سرمایه‌گذاران این شهرستان فراهم می‌کند، بنابراین افزایش مدت‌زمان تضمین خرید قطعات از سوی شرکت ایران‌خودرو به قطعه سازان از ۵ سال به ۱۰ سال و نیز کاهش سود بانکی و تسهیلات فنی و اعتباری از ۱۸ درصد به ۹ درصد از عمده مشوق‌هایی است که می‌تواند زمینه اشتغال برای این شهرستان را فراهم کند.به گزارش روابط عمومی سازمان صمت استان کرمانشاه؛ مهندس محسن دارابی؛ رییس این سازمان در جلسه شورای اداری شهرستان سنقر و کلیایی با توجه به این‌که این شهرستان، فاصله کمی با سایت ایران‌خودرو کرمانشاه دارد می‌تواند سرمایه‌گذاران زیادی را در حوزه قطعه‌سازی جذب کند.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=11985

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.