• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
6
با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار صورت گرفت

اعطای تابعیت و نخستین شناسنامه ایرانی به فرزندان اتباع خارجی

  • کد خبر : 17091
  • 13 بهمن 1399 - 6:10
اعطای تابعیت و نخستین شناسنامه ایرانی به فرزندان اتباع خارجی

در آئینی نمادین با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه و مدیران کل ثبت احوال و امور اتباع خارجی استان، نخستین شناسنامه صادره برای فرزندان با مادر ایرانی و پدر خارجی به یکی از شهروندان اعطا شد.   به گزارش میلکان آنلاین؛ در این آئین که در دفتر معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی […]

در آئینی نمادین با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه و مدیران کل ثبت احوال و امور اتباع خارجی استان، نخستین شناسنامه صادره برای فرزندان با مادر ایرانی و پدر خارجی به یکی از شهروندان اعطا شد.

 

به گزارش میلکان آنلاین؛ در این آئین که در دفتر معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری برگزار شد «حسین خوش اقبال» با بیان اینکه ایران اسلامی همواره میزبانی با محبت برای  اتباع خارجی و مهاجرین بوده افزود:یکی از نقش آفرینی های استان کرمانشاه در خط مقدم دفاع مقدس، پذیرایی و میزبانی از آواره گان و اتباع کشور عراق بوده که تا به امروز نیز پایبند به آن بوده است.

معاون استاندار کرمانشاه اعطای تابعیت و شناسنامه به فرزندان اتباع خارجی را یکی از اقدامات ماندگار نظام اسلامی عنوان کرد و گفت: از ۱۵۰۰ اتباع مجاز استان ۵۰۰ نفر برای اعطای شناسنامه شناسایی شدند که امروز نخستین شناسنامه صادره برای فرزندان این اتباع اعطا میشود.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=17091

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.