• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
2

استقرار موفقیت‌آمیز نرم‌افزار اتوماسیون ایرانی aSAS در شبکه انتقال برق غرب

  • کد خبر : 15917
  • 06 دی 1399 - 7:33
استقرار موفقیت‌آمیز نرم‌افزار اتوماسیون ایرانی aSAS در شبکه انتقال برق غرب

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای غرب از استقرار موفقیت‌آمیز نرم‌افزار اتوماسیون ایرانی aSAS ساخت شرکتی ایرانی در شبکه انتقال برق غرب کشور خبر داد. به گزارش میلکان آنلاین؛ علی اسدی مدیرعامل این شرکت در این خصوص گفت: مراحل نصب و تست نرم‌افزار اتوماسیون aSAS ساخت شرکت مهام شرق در پست ۴۰۰ کیلوولت نیروگاهی زاگرس کرمانشاه با موفقیت به پایان […]

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای غرب از استقرار موفقیت‌آمیز نرم‌افزار اتوماسیون ایرانی aSAS ساخت شرکتی ایرانی در شبکه انتقال برق غرب کشور خبر داد.

به گزارش میلکان آنلاین؛ علی اسدی مدیرعامل این شرکت در این خصوص گفت: مراحل نصب و تست نرم‌افزار اتوماسیون aSAS ساخت شرکت مهام شرق در پست ۴۰۰ کیلوولت نیروگاهی زاگرس کرمانشاه با موفقیت به پایان رسید.

وی افزود: عملیات نصب این نرم‌افزار در پست ۴۰۰ کیلوولت نیروگاهی زاگرس از اسفند ماه سال ۹۷ آغاز و علیرغم تحت بار بودن پست و مشکلات مربوط به اخذ برنامه واحدهای نیروگاهی و خطوط ۴۰۰ کیلوولت این ایستگاه که در مسیر تبادل انرژی با کشور عراق قرار دارد، در پایان مرداد ماه ۹۸ تقریباً به‌طور کامل راه‌اندازی و فعال شد.

مهندس اسدی در ادامه به تشریح عملکرد این نرم‌افزار و کنترل و ارزیابی صورت گرفته از عملکرد آن پرداخت و خاطرنشان ساخت: عملکرد این نرم‌افزار در بخش مانیتورینگ سیستم شامل گرافیک و باسبار کالرینگ، ایندیکیشن کلیدها و سکسیونرها، اندازه‌گیری، ثبت آلارم و ایونت‌ها تست شد و عملکرد آن موفق بوده است.

وی اظهار داشت: عملکرد این نرم‌افزار در قسمت کنترل کلیدهای قدرت و سکسیونرها برای همه فیدرهای خطوط ۴۰۰ کیلوولت و واحدهای نیروگاه زاگرس به استثنای خط ۴۰۰ کیلوولت مرصاد به‌ دلیل عدم امکان اخذ برنامه خاموشی، در تست‌های مربوطه موفقیت‌آمیز و عملکرد این سیستم رضایت بخش بوده است.

مهندس اسدی افزود: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به سال جهش تولید نامگذاری شده است و با توجه به تأکید ایشان بر استفاده از توان جوانان ایران اسلامی و نگاه به ظرفیت‌های داخل کشور، با افتخار “استقرار نرم‌افزار اتوماسیون ملی و کاملاً ایرانی aSAS که توسط شرکت‌های دانش بنیان صنعت برق کشور” طراحی و تولید شده و عملکرد آن نیز موفق بوده را اعلام می‌کنم.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای غرب در پایان گفت: طراحی و تولید چنین برنامه‌هایی هم موجب قطع وابستگی به شرکت‌های خارجی می‌شود و هم صرفه‌جویی ارزی و ریالی را در پی دارد و از آن مهم‌تر اینکه روحیه خودباوری و تکیه بر ظرفیت‌ها و توان جوانان ایران اسلامی را تقویت می‌کند.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=15917

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.