• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
3
استاندار کرمانشاه در جمع نیروهای مسلح استان:

استقرار جریان سیال سرمایه در استان به تولید و اشتغال منجر می شود

  • کد خبر : 1849
  • 15 مهر 1396 - 14:16

به گزارش خبرنگار میلکان، هوشنگ بازوند صبح امروز شنبه (۱۵ مهرماه) در مراسم صبحگاه نیروهای مسلح استان کرمانشاه که با حضور اعضای شورای تامین این استان برگزارشد، با بیان اینکه در یک نظام سیاسی اجتماعی در دنیا تامین امنیت، اجرای قانون و عدالت اجتماعی جزء ارکان اصلی یک نظام است، اظهارداشت: در نظام جمهوری اسلامی […]

به گزارش خبرنگار میلکان، هوشنگ بازوند صبح امروز شنبه (۱۵ مهرماه) در مراسم صبحگاه نیروهای مسلح استان کرمانشاه که با حضور اعضای شورای تامین این استان برگزارشد، با بیان اینکه در یک نظام سیاسی اجتماعی در دنیا تامین امنیت، اجرای قانون و عدالت اجتماعی جزء ارکان اصلی یک نظام است، اظهارداشت: در نظام جمهوری اسلامی ایران، عمده تامین امنیت بر عهده نیروی انتظامی است.

وی با اشاره به فعالیت های نیروی انتظامی در سایه مردمداری و قانونمداری آن، گفت: این نیرو، صرفا یک نیروی نظامی نیست بلکه یک نیروی مدنی نیز هست.

استاندار کرمانشاه با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی پل ارتباطی بین مردم، نظام و حکومت است، افزود: روحیه رشادت، جهاد و شهادت در کالبد نیروی انتظامی هنوز جاری است و هر روز شاهد رشادت آن ها به خاطر صیانت از کشور هستیم.

وی تصریح داشت: با توجه به نامگذاری امسال تحت عنوان سال “اقتصاد مقاونتی، تولید و اشتغال” همه در مقابل تحقق این شعار مکلف هستند.

بازوند خاطرنشان ساخت: قطعا باید سازوکاری بین تولید و اشتغال باشد که این سازوکار استقرار جریان سیال سرمایه است.

وی متذکرشد: تا سرمایه نباشد رسیدن به تولید و اشتغال ممکن نیست. در این راستا برای هموار نمودن مسیر سرمایه گذاری در استان نیازمند ایفای نقش فعال نیروی انتظامی هستیم.

استاندار کرمانشاه در پایان یادآورشد: امروز در دنیا این تولید ثروت است که قدرت ایجاد می کند.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=1849

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.