• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
2

اجرا طرح”سرباز ماهر” دراستان کرمانشاه

  • کد خبر : 9433
  • 28 بهمن 1398 - 8:29
اجرا طرح”سرباز ماهر” دراستان کرمانشاه

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمانشاه از فراهم شدن امکان تعیین سازمان و محل خدمت هنرجویان پسر رشته‌های فنی‌حرفه‌ای، کاردانش و دارندگان گواهینامه‌های مهارتی خبرداد. به گزارش میلکان آنلاین؛ محمدرضا بسامی گفت: در راستای تحقق برنامه‌های وزارت مبنی بر توسعه و تقویت آموزش‌های مهارتی و به منظور بهره‌گیری از ظرفیت‌های سایر دستگاه‌ها برای […]

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمانشاه از فراهم شدن امکان تعیین سازمان و محل خدمت هنرجویان پسر رشته‌های فنی‌حرفه‌ای، کاردانش و دارندگان گواهینامه‌های مهارتی خبرداد.

به گزارش میلکان آنلاین؛ محمدرضا بسامی گفت: در راستای تحقق برنامه‌های وزارت مبنی بر توسعه و تقویت آموزش‌های مهارتی و به منظور بهره‌گیری از ظرفیت‌های سایر دستگاه‌ها برای پسرانی که در هنرستان‌های فنی‌حرفه‌ای و کاردانش تحصیل می‌کنند یا دانش‌آموزانی که دارای گواهینامه‌های مهارتی هستند وزارت آموزش و پرورش در تفاهمی با ستاد کل نیروهای مسلح برای خدمت مقدس سربازی آن‌ها در سه مرحله پیش از خدمت، حین خدمت، و پس از خدمت، مشوق‌هایی تعیین نمودند.

وی افزود: هنرجویان هنرستانی و دانش‌آموزانی که دارای گواهینامه‌های مهارتی می‌باشند می‌توانند قبل از اعزام به خدمت سربازی محل خدمت و سازمان خدمتی خود را تعیین نمایند، این افراد در دریافت امریه یا تعجیل در اعزام به خدمت دارای امتیاز می‌باشند و نیز در حین خدمت می‌توانند به عنوان مربی در محل خدمت فعالیت نمایند و حتی بعداز پایان خدمت مشمولان این طرح در استخدام دارای اولویت می‌باشند.

حامد شاهینی رییس اداره آموزش‌های فنی‌حرفه‌ای و کاردانش آموزش و پرورش استان نیز گفت: این سیاست‌ها به منظور هدایت آگاهانه دانش‌آموزان به سمت هنرستان‌ها و آموزش‌های مهارتی اتخاذ شده است و لازم است عموم مردم به ویژه جوانان از آن اطلاع یابند.

شاهینی خاطرنشان ساخت: این مشوق‌ها در راستای نیاز جامعه به نیروی فنی و مهارتی در آینده می‌باشد که در قالب طرح “سرباز ماهر” اجرا می‌شود و به همین منظور سامانه‌ای با نام www.smaher.ir  راه اندازی شده است و داوطلبان می‌توانند برای اطلاعات بیشتر به آن سایت جهت ثبت‌نام مراجعه نمایند.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=9433

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.