• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
1

اتصال ۱۰۰ نقطه از مجتمع های قضائی استان کرمانشاه به دادرسی الکترونیک

  • کد خبر : 18898
  • 28 فروردین 1400 - 7:51
اتصال ۱۰۰ نقطه از مجتمع های قضائی استان کرمانشاه به دادرسی الکترونیک

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه از اتصال ۱۰۰ نقطه از مجتمع های قضائی دادگستری استان کرمانشاه به دادرسی الکترونیک خبر داد. به گزارش میلکان آنلاین؛دکتر توسلی زاده بیان داشت: تا قبل از شروع طرح پایش و غربالگری زندانیان تنها سه نقطه اتصال با زندان وجود داشت و دادرسی الکترونیک تنها در این سه محل ممکن […]

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه از اتصال ۱۰۰ نقطه از مجتمع های قضائی دادگستری استان کرمانشاه به دادرسی الکترونیک خبر داد.

به گزارش میلکان آنلاین؛دکتر توسلی زاده بیان داشت: تا قبل از شروع طرح پایش و غربالگری زندانیان تنها سه نقطه اتصال با زندان وجود داشت و دادرسی الکترونیک تنها در این سه محل ممکن بود.

وی خاطرنشان ساخت: بنا بر تاکیدی که بر این موضوع و راه اندازی دادرسی به صورت الکترونیک برای زندانیان وجود داشت، با همکاری معاونت محترم آمار و فناوری قوه قضائیه و با استفاده از اعتبارات استانی این سه نقطه اتصال به ۱۰۰ نقطه ارتقا یافت.

رئیس کل دادگستری استان یادآور شد: با توجه به شرایط حاکم بر کشور از لحاظ بیماری کرونا و نیز برخی مشکلات برای جابجایی زندانیان، این امر سبب می شود مشکلات زندانیان کمتر شده و نیاز به حضور زندانیان در محل دادگاه نیست. بعلاوه کمک می کند تسریع در رسیدگی ها در امور زندانیان افزایش یابد.

لازم به ذکر است با دادرسي الکترونيکي محدوديت هاي زماني و مکاني به طرز شگرفي کاهش می یابد. کاهش هزينه هاي سيستم قضايي، افزايش سرعت انجام کارها، انسجام در مجموعه اطلاعات سيستم قضايي، افزايش امنيت قضايي و اداري از ديگر دستاوردهاي دادرسي الکترونيکي است.

 

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=18898

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.