• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
0
به دستور رئیس کل دادگستری صورت گرفت؛

آماده سازی و تعیین تکلیف مسکن مهر شهرستان پاوه تا پایان اردیبهشت ماه ۱۴۰۰

  • کد خبر : 18135
  • 18 اسفند 1399 - 6:47
آماده سازی و تعیین تکلیف مسکن مهر شهرستان پاوه تا پایان اردیبهشت ماه ۱۴۰۰

به ریاست رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه و با حضور معاون عمرانی استانداری، فرماندار و رئیس و دادستان شهرستان پاوه، اعضای هیات مدیره و جمعی از شکات و سهامداران مسکن مهر شهرستان پاوه نشستی به منظور ساماندهی و تعیین تکلیف این پروژه تشکیل شد. به گزارش میلکان آنلاین؛دکتر توسلی زاده در این نشست با تاکید […]

به ریاست رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه و با حضور معاون عمرانی استانداری، فرماندار و رئیس و دادستان شهرستان پاوه، اعضای هیات مدیره و جمعی از شکات و سهامداران مسکن مهر شهرستان پاوه نشستی به منظور ساماندهی و تعیین تکلیف این پروژه تشکیل شد.
به گزارش میلکان آنلاین؛دکتر توسلی زاده در این نشست با تاکید بر آماده سازی این پروژه تا پایان اردیبهشت ماه بر پیگیری قضائی پرونده و صدور رای تا پایان شهریورماه ۱۴۰۰ اشاره کرد و گفت در این پروژه تعداد زیادی از خانوارها درگیر هستند و امروز با تصویب اعضای جلسه مقرر شد تا پایان اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ این پروژه تکمیل و در اختیار خریداران قرار گیرد.
رئیس کل دادگستری با بیان اینکه تمامی ابهامات موجود در این پرونده با حساسیت خاص قضائی دنبال خواهد شد خاطرنشان ساخت در امور کیفری این پرونده، شخص دادستان شهرستان پاوه موضوع را شخصا پیگیری و رسیدگی نمایند و در امور حقوقی نیز این پرونده توسط شخص رئیس دادگستری شهرستان به نتیجه نهایی برسد و تا پایان شهریور ماه ۱۴۰۰ آرا صادر شود.
ایشان به همه اعضا و خریداران اطمینان خاطر داد که در این پرونده تمامی جوانب و خواسته های آنها مورد بررسی و رسیدگی دقیق قرار خواهد گرفت و پرونده در نهایت عدالت و احقاق حق به سرانجام خواهد رسید.
دکتر توسلی زاده با بیان اینکه راه برون رفت از این موضوع تفاهم و گفتگوی اعضای هیات مدیره و خریداران می باشد یادآور شد به همه مسئولین حاضر و دیگر مسئولین مرتبط با این موضوع توصیه و تاکید می شود که موضوع مسکن مهر شهرستان پاوه را طبق مصوبات جلسه به سرانجام برسانند و نهایت همکاری را در این زمینه داشته باشند.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=18135

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.