• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
3

آزمون۱۴۰۰ ورود به حرفه مهندسان ،کاردانها و معماران تجربی و آزمون کارشناسی در استان کرمانشاه برگزار می گردد

  • کد خبر : 20879
  • 14 مرداد 1400 - 6:34
آزمون۱۴۰۰ ورود به حرفه مهندسان ،کاردانها و معماران تجربی و آزمون کارشناسی در استان کرمانشاه برگزار می گردد

مدیر کل راه و شهر سازی استان کرمانشاه خبر داد:همزمان با سراسر کشور آزمون ورود به حرفه مهندسان ،کاردانها و معماران تجربی و آزمونکارشناسی ماده ۲۷ در مردادماه سال جاری ، در استان کرمانشاه برگزار می گردد. به گزارش پایگاه خبری میلکان آنلاین ، مسعود شریفی گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده و […]

مدیر کل راه و شهر سازی استان کرمانشاه خبر داد:همزمان با سراسر کشور آزمون ورود به حرفه مهندسان ،کاردانها و معماران تجربی و آزمونکارشناسی ماده ۲۷ در مردادماه سال جاری ، در استان کرمانشاه برگزار می گردد.

به گزارش پایگاه خبری میلکان آنلاین ، مسعود شریفی گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده و در اجرای مواد ۵،۱۱،۲۱،۲۶،و۲۸ آیین نامه اجرایی قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان  آزمون های  ورود  به  حرفه  مهندسان  پایه سه در رشته های معماری (نظارت، طراحی و اجرا )؛ عمران (محاسبات،نظارت، اجرا و طرح و اجرای گود، پی و سازه نگهبان و ارزیابی، طرح و اجرای بهسازی)؛تاسیسات برقی(طراحی و نظارت)؛ تاسیسات مکانیکی (طراحی و نظارت) ؛ شهرسازی؛ ترافیک؛ نقشه برداری برگزار می شود.

وی افزود: آزمون های ورود به حرفه کاردانهای فنی ساختمان (پایه سه) در رشته های معماری؛عمران؛شهرسازی؛نقشه برداری؛مکانیک؛برق؛و نیز آزمون های تعیین سطح صلاحیت حرفه ای معماران تجربی (پایه۳و۲و۱) و آزمون کارشناشی ماده ۲۷با حضور حدود هشت هزار و پانصد داوطلب در روزهای چهار شنبه و پنج شنبه و جمعه ؛ سیزدهم لغایت پانزدهم مردادماه ۱۴۰۰ بطورهماهنگ و همزمان با سراسر کشور در حوزه های آزمون استان کرمانشاه به شرح ذیل برگزار خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه یادآور شد : دانشگاه صنعتی کرمانشاه، دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه،دانشگاه پیام نور مرکز کرمانشاه، جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه، پرديس شهید رجايی دانشگاه فرهنگیان و پرديس شهید صدوقی دانشگاه فرهنگیان

محلهای برگزاری این آموزها می باشند. در ضمن همراه داشتن کارت شناسایی معتبر عکسدار و پرینت کارت آزمون برای کلیه ی داوطلبان الزامیست.

به دلیل ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی، کلیه داوطلبان ملزم به استفاده از ماسک و سایر ملزومات مربوطه می‌باشند.

خبرنگار:مهدی خالوندی

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=20879

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.