• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
1
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه:

نتیجه تعامل محیط خانواده و مدرسه، پرورش دانش آموزانی با تربیت ایرانی، اسلامی است

  • کد خبر : 30872
  • 25 مهر 1401 - 9:38
نتیجه تعامل محیط خانواده و مدرسه، پرورش دانش آموزانی با تربیت ایرانی، اسلامی است

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: نتیجه تعامل محیط خانواده و مدرسه، پرورش دانش آموزانی با تربیت ایرانی، اسلامی است. به گزارش میلکان، سلمان محمدی در جمع مدیران و اعضای انجمن اولیا و مربیان مدارس ناحیه دو شهرکرمانشاه، به مناسبت گرامیداشت هفته پیوند اولیا و مربیان گفت: موفقیت دانش‌آموزان در گرو تعامل دو طرفه […]

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: نتیجه تعامل محیط خانواده و مدرسه، پرورش دانش آموزانی با تربیت ایرانی، اسلامی است.
به گزارش میلکان، سلمان محمدی در جمع مدیران و اعضای انجمن اولیا و مربیان مدارس ناحیه دو شهرکرمانشاه، به مناسبت گرامیداشت هفته پیوند اولیا و مربیان گفت: موفقیت دانش‌آموزان در گرو تعامل دو طرفه محیط خانواده و مدرسه است.

وی افزود: آموزش و پرورش مولد سرمایه‌های ارزشمند انسانی و تحقق بخش آرمان‌های متعالی و تمدن اسلامی – ایرانی و بستر‌ساز توسعه همه جانبه کشور می‌باشد و در راستای پرورش نسلی متعهد، تعالی‌جو، خلاق، پژوهشگر، سرزنده و بانشاط اهتمام ویژه دارد .

دبیر شورای آموزش و پرورش استان خاطر نشان ساخت: از اهداف مهم نظام تعلیم و تربیت، اجرای سند تحول بنیادین است. لذا ما هم در اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه براین باوریم اهداف نظام آموزشی تنها با مشارکت فعالانه، همراهی همدلانه و همفکری خردمندانه خانه و مدرسه و همسوسازی اهداف و روش‌های تربیتی این دو نهاد مهم میسر است،که نیاز به حضور و نقش پررنگ اولیا بیش از گذشته داریم.

محمدی گفت: امروزه اولیای دانش‌آموزی محیط مدارس را خانه دوم فرزندان خود دانسته و چون جامعه فرهنگیان آموزش و پرورش دلسوزانه در محیط‌های آموزشی در ایجاد رشد متوازن ساحت‌های تربیتی و پرورشی، بهسازی شرایط آموزشی، پرورشی و ورزشی و ایجاد محیط شاداب و بانشاط و امید آفرینی در میدان حضور دارند و نیاز به همراهی و مشارکت فعالانه شما دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به نقش و اهمیت ارتباط خانه و مدرسه یادآور شد: مشارکت شرکای آموزش از جمله خانوادها و خیرین در کیفیت تعلیم و تربیت می‌تواند به افزایش آن بیانجامد.و اولیا حق دارند در روند آموزشی و پرورشی مدرسه مشارکت کنند تا فعالیت‌ها با کار تیمی مدرسه و اولیا به نحو مطلوبی برای خدمات بهتر انجام گیرد.

این مقام مسئول در آموزش و پرورش استان با تاکید بر برنامه‌های انجمن اولیاء و مربیان گفت: باید موضوع آموزش خانواده و آگاه‌سازی نسبت به مسائل روز و توطئه‌های دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی محور اصلی این آموزش‌ها باشد، که در این زمینه برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در سطح جامعه نیاز به تقویت جایگاه خانواده‌ها می‌باشد و این تقویت از مسیر انجمن اولیاء و مربیان و با حضور خانواده‌ها در دوره‌های آموزش خانواده محقق خواهد شد.

در پایان این مراسم انتخابات انجمن و اولیا مدارس ناحیه دو شهر کرمانشاه با حضور پرشور والدین برگزار گردید تا نمایندگان منتخب انجمن اولیا و مربیان بتوانند در تصمیم گیری‌های  تعیین کننده و سرنوشت ساز آموزشی و تربیتی مدارس دخیل باشند.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=30872
  • نویسنده : فرنگیس صفری
  • ارسال توسط :
  • منبع : اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمانشاه
  • 110 بازدید
  • بدون دیدگاه

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.