• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
5
در آیین تجلیل از واحدهای صنعتی و معدنی استان کرمانشاه

شرکت ماسه ساز کوهسار به عنوان واحد برتر معدنی معرفی شد

  • کد خبر : 21683
  • 09 دی 1400 - 22:31
شرکت ماسه ساز کوهسار به عنوان واحد برتر معدنی معرفی شد

شرکت ماسه ساز کوهسار در آیین تجلیل از واحدهای صنعتی و معدنی به عنوان واحد برتر معدنی معرفی شد. این مراسم با حضور دکتر مصری نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت، مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی، رئیس اتاق بازرگانی، رئیس خانه صنعت و معدن و جمعی از مدیران ادارات دولتی و […]

شرکت ماسه ساز کوهسار در آیین تجلیل از واحدهای صنعتی و معدنی به عنوان واحد برتر معدنی معرفی شد.
این مراسم با حضور دکتر مصری نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت، مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی، رئیس اتاق بازرگانی، رئیس خانه صنعت و معدن و جمعی از مدیران ادارات دولتی و خصوصی برگزار شد.
شرکت ماسه ساز کوهسار در سال ۱۳۸۳ تاسیس و به بهره برداری رسید. این شرکت تولید دانه بندی مصالح شن و ماسه برای مصرف در پروژه های ساختمانی و راه سازی بر اساس دانه بندی مورد نیاز را انجام می دهد.
مصالح تولیدی این شرکت ماسه ۰-۶، نخودی، بادامی، اساس و ریز اساس و گراول میباشد .
محمدرضا کارگر مدیرعامل شرکت ماسه ساز کوهسار در گفتگو با خبرنگار میلکان با بیان اینکه این شرکت به دلیل کیفیت بالای مصالح تولیدی از سال ۹۶ به صورت متوالی سه دوره به عنوان واحد نمونه و برتر در استان انتخاب گردید گفت: شرکت ماسه ساز کوهساربه صورت تخصصی در پروژه های عمرانی از جمله سدسازی به جز تولید مصالح پیش گفته؛ تولید مثال ترانزیشن، بالاست و زهکش را در کارنامه خود دارد.
نایب رئیس خانه معدن استان کرمانشاه مهمترین عامل تاثیرگذار بر تولید مصالح را توجه به مشخصات فنی مصالح عنوان و تصریح کرد: نظارت اداره کل استاندارد بسیار مهم و اثرگذار است زیرا اگر کیفیت مصالح مطابق استانداردهای لازم نباشد در کوچکترین حادثه طبیعی چون زلزله اثرات آن مشاهده خواهد شد و جان و مال افراد به خطر خواهد افتاد .
محمدرضا کارگر با اشاره به لزوم فرهنگسازی در خصوص تولید مصالح با کیفیت و استاندارد گفت: متأسفانه در حال حاضر توجهی به کیفیت وجود ندارد در این مورد به فرهنگ سازی و اطلاع رسانی نیاز داریم. مردم با دیدن هر نوع مصالح و ماسه اولین موضوعی که در ابتدای امر باید از آن مطلع شوند این است که آیا آن واحد علامت استاندارد دارد یا مصالح با مشخصات فنی تولید شده است یا خیر؟
رئیس انجمن تولیدکنندگان شن،ماسه وآسفالت استان کرمانشاه دربخش دیگری از سخنانش افزود: معمولا با توجه به وضعیت بازار هیچ وقت به اندازه مقدار تعیین شده در پروانه بهره برداری تولید صورت نمیگیرد، ضمنا تولید معمولاً بر اساس عرضه و تقاضا در سال‌های مختلف متفاوت می باشد؛ مثلاً در سال ۹۲ تا سال ۹۵ رکود شدیدی بر واحدها حاکم بود که متاسفانه اکثر واحدها تعطیل یا نیمه فعال شدند ولی از سال ۹۵ به بعد وضعیت بهتر شد.کارگر خاطرنشان ساخت: متاسفانه دولت، آبان ماه سال جاری قیمت مواد ناریه را بالغ بر ۸۰ درصد افزایش داد که به تبع آن هزینه حفاری نیز ۷۰ درصد افزایش پیدا کرد.این در حالی است که اوایل سال، قیمت فروش برای معادن و واحدهای تولید شن و ماسه تعیین شده است.
مدیرعامل شرکت ماسه ساز کوهسار اجباری شدن نقشه برداری از کل محدوده معدنی حداقل هر ۶ ماه یکبار را یکی از مشکلات عنوان کرد و گفت: این کار هزینه اضافی بر بهره‌بردار تحمیل می‌کند، علاوه براین به تازگی اعلام شده که واحدهای تولیدی شن و ماسه باید مسئول فنی از طرف سازمان صمت به کار گیرند که این باعث لطمه فراوان به این بخش است؛ چون باید مسئول فنی قدیمی واحد که بالغ بر ۱۵ تا ۲۰ سال سابقه دارد از کار اخراج شده و یک مسئول فنی جدید که از چند و چون کار مطلع نیست به کار گرفته شود.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=21683

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.