• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
2
شهردار کرمانشاه:

 رضایت مردم هدف اصلی مجموعه مدیریت شهری کرمانشاه است/تشکیل قرارگاه جهادی یاران مکتب حاج قاسم/ساماندهی و برنامه‌ریزی برای آسفالت معابر اصلی،فرعی و کوچه‌ها

  • کد خبر : 24966
  • 19 اردیبهشت 1401 - 12:04
 رضایت مردم هدف اصلی مجموعه مدیریت شهری کرمانشاه است/تشکیل قرارگاه جهادی یاران مکتب حاج قاسم/ساماندهی و برنامه‌ریزی برای آسفالت معابر اصلی،فرعی و کوچه‌ها

شهردار کرمانشاه با ارائه گزارشی از عملکرد سه ماهه مجموعه مدیریت شهری کرمانشاه، گفت: از آنجا که هدف اصلی مجموعه مدیریت شهری رضایت شهروندان است، در مدت مذکور قرارگاهی جهادی برای پیشبرد اهداف خدمات شهری با عنوان یاران مکتب حاج قاسم تشکیل شده است. به گزارش میلکان، دکتر نادر نوروزی شهردار کرمانشاه با همراهی جمعی […]

شهردار کرمانشاه با ارائه گزارشی از عملکرد سه ماهه مجموعه مدیریت شهری کرمانشاه، گفت: از آنجا که هدف اصلی مجموعه مدیریت شهری رضایت شهروندان است، در مدت مذکور قرارگاهی جهادی برای پیشبرد اهداف خدمات شهری با عنوان یاران مکتب حاج قاسم تشکیل شده است.

به گزارش میلکان، دکتر نادر نوروزی شهردار کرمانشاه با همراهی جمعی از معاونین در دفتر آیت الله علما نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه حضور یافتند.

دکتر نوروزی در این دیدار اظهار داشت: در نظر داریم در راستای اطلاع‌رسانی به شهروندان از اتفاقات مجموعه مدیریت شهری و رضایت مردم که هدف اصلی مجموعه  مدیریت شهری است، هر سه ماه یکبار با حضور در دفتر امام جمعه کرمانشاه گزارشی از مجموعه فعالیت‌های ۱۰۰ روزه خدمات ارائه شده به شهروندان ارائه کنیم.

وی افزود: در مدت سه ماهه گذشته با توجه به نیاز مجموعه خدمات شهری به اقدامات جهادی، قرارگاهی جهادی به نام یاران مکتب حاج قاسم  برای پیگیری امورات خدمات شهری تشکیل شد که در قدم اول طرح نگهداشت مزار شهدا و آرامستان کرمانشاه و همچنین ساخت اپلیکیشن جستجوی متوفی برای دسترسی راحت شهروندان در دستور کار قرار گرفت.

شهردار کرمانشاه تصریح کرد: ساماندهی ورودی‌های شهر کرمانشاه، زیباسازی ستون‌های منوریل، جمع آوری معتادان متجاهر، ساماندهی اسکان موقت مسافران، ساماندهی میادین سطح شهر و راه برنامه ریزی برای راه اندازی میادین میوه و تره بار در مناطق هشتگانه از دیگر فعالیت‌های مجموعه خدمات شهری در این مدت بوده است.

وی ادامه داد: برای حل مشکلات مالی مجموعه شهرداری مشکلات مالی این مجموعه احصا و در راستای شفاف سازی فعالیت‌های مالی تجمیع حساب‌ها و افتتاح حساب خزانه در دستور کار قرار گرفت.

دکتر نوروزی با بیان اینکه وصول مطالبات شهرداری به ویژه از دستگاه‌های دولتی در دستور کار شهرداری است، گفت: در سال جدید بودجه شهرداری کرمانشاه افزایش یافته و در راستای رفاه حال کارگران مجموعه مدیریت شهری تصمیمات خوبی برای پرداخت به موقع حقوق پرسنل اتخاذ شده است.

وی به سایر برنامه‌هایی که برای رفاه پرسنل شهرداری انجام گرفته، گفت: سامانه‌ای الکترونیکی از اطلاعات پرسنل برای ایجاد انگیزش در بین پرسنل راه اندازی شده و روزانه کارکرد پرسنل به ثبت می‌رسد.

شهردار کرمانشاه به اصلاح طرح تفصیلی، تدوین دفترچه عوارض سال۱۴۰۱ با رویکرد جلوگیری از تخلفات، یکسان سازی توافقات و ساماندهی بافت فرسوده به عنوان اهم فعالیت‌های شهرسازی در سه ماه گذشته اشاره کرد.

وی با اشاره به اینکه سرعت تردد در کرمانشاه کم بود، خاطرنشان کرد: از روز اول حضورم در کرمانشاه به دنبال افزایش ۱۰ کیلومتری سرعت در کرمانشاه بودیم که با اصلاحات هندسی و اقدامات ترافیکی در حال احقاق این مساله هستیم و راه اندازی پارکینگ‌های شهری و نوسازی ناوگان حمل و نقل شهری نیز به عنوان پیشران‌های تحقق این خواسته مد نظر است.

دکتر نوروزی با اشاره به اهمیت آسفالت معابر در کرمانشاه، خاطرنشان کرد: ساماندهی برنامه آسفالت معابر اصلی، فرعی و کوچه‌ها از برنامه‌های معاونت عمرانی مجموعه خدمات شهری است که با راه‌اندازی کارخانه دوم آسفالت حجم آسفالت در سال جاری ۲برابر سال گذشته خواهد بود.

وی تصریح کرد: پیگیر ساخت کارخانه تجهیزات پل‌سازی در کرمانشاه هستیم و ضمن پیگیری این موضوع استارت اجرایی پروژه تقاطع غیرهمسطح سپاه را زده ایم.

شهردار کرمانشاه بیان کرد: ساماندهی ورودی آرامستان و ساماندهی ورودی شهر  از دیگر اقدامات شهرداری در سه ماه گذشته بوده است.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=24966

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.