• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
5

در هفته جوان ۲۵۰ برنامه در استان کرمانشاه اجرا می شود

  • کد خبر : 34031
  • 13 اسفند 1401 - 11:19
در هفته جوان ۲۵۰ برنامه در استان کرمانشاه اجرا می شود

سرپرست ورزش و جوانان استان کرمانشاه در گفتگویی از پیش بینی بیش از ۲۵۰ برنامه متنوع ویژه هفته جوان  در استان کرمانشاه خبر داد. به گزارش میلکان؛ منوچهر حاتمی با تبریک ایام ولادت حضرت علی اکبر (ع) و هفته جوان گفت: ما امروز در کشور جوانانی داریم که حاضرند در همه میدان‌ها و در هر […]

سرپرست ورزش و جوانان استان کرمانشاه در گفتگویی از پیش بینی بیش از ۲۵۰ برنامه متنوع ویژه هفته جوان  در استان کرمانشاه خبر داد.
به گزارش میلکان؛ منوچهر حاتمی با تبریک ایام ولادت حضرت علی اکبر (ع) و هفته جوان گفت: ما امروز در کشور جوانانی داریم که حاضرند در همه میدان‌ها و در هر صحنه و عرصه ای که برای آنها برنامه ریزی بشود و امکان داده شود، شرکت کنند و ما مسئولان باید به این نیروی عظیم و کارآمد اعتماد کنیم و راه را برای مشارکت حداکثری جوانان در عرصه های مختلف هموار نماییم.
وی جوانان را منبع غنی استعدادها و توانایی دانست و افزود: وجود بالغ بر ۷۰۰ هزار نیروی جوان در استان، می طلبد که با برنامه ریزی و به کار گیری نیروی مادی و معنوی برای این جوانان برنامه ریزی گسترده و همه جانبه کرد.
حاتمی افزود: با تآسی به منویات مقام معظم رهبری و عنایت خاص رئیس جمهوری به مقوله جوانان تمام تلاش این اداره کل و معاونت جوانان براین اصول بنا نهاده شده که به عنوان دبیرخانه ستاد استانی جوانان، از تمام ظرفیت های این استان در جهت حل معضلات جوانان قدم برداریم.
سرپرست ورزش جوانان استان کرمانشاه در در ادامه گفت، ستاد ساماندهی امور جوانان یک ظرفیت و پتانسیل ارزشمند برای ایجاد هم افزایی و تجمیع امکانات و توانمندی های دستگاههای اجرایی برای حل مشکلات و نیازهای جوانان است که در آن با حضور استاندار محترم مشکلات و معضلات جوانان مطرح و تصمیمی گیری خواهد شد.
حاتمی با اشاره به نامگذاری ۱۱ لغایت ۱۷ اسفند ماه بعنوان هفته جوان افزود: برای گرامیداشت این هفته بیش از ۲۵۰ برنامه در سراسر استان انجام خواهد شد که از مهمترین این برنامه ها برگزاری جشن میلاد حضرت علی اکبر (ع)در کرمانشاه و متناظر آن در سراسر شهرستانها و هم چنین تجلیل از جوان نخبه ایران زمین و تجلیل از ۳۶ جوان نخبه استان، جشن میلاد مهدی موعود (عج)، دیدار با خانواده شهدا، تجلیل از خادمین جوانان، همایش پیاده روی، دیدار و گفتگوی جوانان و مسئولین،دیدار جوانان با پیشکسوتان دفاع مقدس، برگزاری گارگاههای مهارتهای زندگی و … دیگر برنامه ها خواهدبود.
او با اشاره به اینکه این برنامه ها نمادی کوچک از برنامه هایی هست که در حوزه جوانان در طول سال برگزار می شود گفت: در طول سال با استفاده از ظرفیت بیش از ۱۰۰ سمن مردم نهادی که در کل استان وجود دارد برنامه های خوب و پایداری از جمله برگزاری کارگاه ههای آموزشی، تشکیل ستادهای ساماندهی در سطح استان و شهرستان جهت احصا مسائل و مشکلات جوانان و بسیاری از برنامه های خوب دیگر انجام می گیرد.
وی در پایان خاطر نشان کرد: تمام تلاش این اداره کل و همکاران ما بعنوان دبیر خانه ستاد ساماندهی طرح مسائل و مشکلات خاص جوانان از جمله، ازدواج، بیکاری و …و ایجاد راهکارهای درست و عملیاتی با حضور استاندار محترم به عنوان رئیس ستاد ساماندهی امور جوانان و سایر اعضای آن می باشد .

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=34031

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.