• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
3

جهش ۱۳ پله ای کرمانشاه در رتبه‌بندی کشوری بازآفرینی شهری

  • کد خبر : 36536
  • 07 بهمن 1402 - 13:59
جهش ۱۳ پله ای کرمانشاه در رتبه‌بندی کشوری بازآفرینی شهری

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از جهش ۱۳ پله ای استان کرمانشاه در جدول بازآفرینی شهری محلات حاشیه نشین و بافت ناکارآمد شهری خبر داد. به‌گزارش میلکان، رامین الماسی مديرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه با اشاره به نشستی که اخیرا با حضور دکتر آیینی معاون وزیر و رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت […]

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از جهش ۱۳ پله ای استان کرمانشاه در جدول بازآفرینی شهری محلات حاشیه نشین و بافت ناکارآمد شهری خبر داد.

به‌گزارش میلکان، رامین الماسی مديرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه با اشاره به نشستی که اخیرا با حضور دکتر آیینی معاون وزیر و رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران و مدیران حوزه مسکن استان در وزارت راه و شهرسازی تشکیل شد، گفت: دکتر آیینی در این نشست اعلام کرد که با تلاش مسئولان استان کرمانشاه، رتبه این استان در بازآفرینی شهری محلات حاشیه نشین و بافت ناکارآمد شهری از رتبه سی‌ام به رتبه ۱۷ کشوری طی ۹ ماهه اول۱۴۰۲ ارتقا یافته است.

رامین الماسی افزود: این ارتقای چشمگیر در نتیجه تاکیدات استاندار کرمانشاه مبنی بر توجه ویژه و فعال نمودن کارگروه تخصصی استانی و برنامه ریزی و پیگیری های مدیران استانی و همراهی شهروندان بوده است.

به گفته وی با تشکیل جلسات مستمر، تصویب محدوده‌های بافت‌های ناکارآمد و در نظر گرفتن اهرم‌های تشویقی متناسب با ظرفیت بومی محلی استان، روند رو به رشد استان تسریع شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه اضافه کرد: در جلسات مذکور با تسهیلات و ضوابط ویژه در راستای تشویق و ترغیب و مشارکت هرچه بیشتر مردم در بهسازی و رونق بافت فرسوده و بافت‌های ناکارآمد شهری، عملکرد استان بهبود یافته، به نحوی که تعداد پروانه‌های صادره در این مدت از ۷۰۲ مورد به ۳۳۸۳ پروانه افزایش یافته است که نشانگر ۴۸۲ درصد رشد در این بخش بوده است.

 

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=36536

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.