• امروز : پنج شنبه - ۳ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 24 October - 2024
5

تگرگ و باد نسبتاً شدید دیشب خسارت مالی به بار آورد

  • کد خبر : 9810
  • 23 فروردین 1399 - 9:09

مدیر کل مدیریت بحران استانداری با اشاره به بارش تگرگ و وزش باد شدید شب گذشته ( پنج شنبه) در برخی مناطق استان گفت: این موضوع خسارت زیادی در بخش های مختلف شامل باغات، مزارع و‌سیستم برق رسانی شد. جلیل بالایی اظهار داشت: قطع جریان برق در ۲۶ نقطه شهری، شکستگی درخت در ۴۵ نقطه فضا […]

مدیر کل مدیریت بحران استانداری با اشاره به بارش تگرگ و وزش باد شدید شب گذشته ( پنج شنبه) در برخی مناطق استان گفت: این موضوع خسارت زیادی در بخش های مختلف شامل باغات، مزارع و‌سیستم برق رسانی شد.

جلیل بالایی اظهار داشت: قطع جریان برق در ۲۶ نقطه شهری، شکستگی درخت در ۴۵ نقطه فضا و معبر عمومی و  خسارت به باغات و مزارع شهرستان های کرمانشاه، صحنه، هرسین، گیلانغرب، سرپل ذهاب، سنقر و کلیایی و دالاهو از جمله خسارت های ناشی از باد و سیل دیشب بود.

وی خسارت به اموال و دارایی های افراد بخش خصوصی از جمله خودرو و رعد و برق به لوازم  برقی خانگی را بخشی از خسارت وارده دانست و گفت ارزیابی دقیق نیز با بررسی میدانی و اعزام کارشناس انجام و پس از جمع بندی اطلاع رسانی خواهد شد.

بالایی ابراز خشنودی کرد که تگرگ و باد شب گذشته خسارت جانی نداشته است.

صندوق بیمه کشاورزی پرداخت خسارت ناشی از سیل و تگرگ را در اولویت قرار دهد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه گفت: صندوق بیمه کشاورزی با دقت و سرعت بیشتر ارزیابی، برآورد و پرداخت خسارت محصولات کشاورزی و باغی ناشی از سیل و‌تکرگ دیشب را در دستور کار قرار دهد.

بالایی با بیان اینکه وزش باد شدید و‌ بارش باران و‌ تگرگ سبب خسارات به مزارع و باغات کشاورزان شده است، گفت: با توجه به  افزایش کمی ، کیفی و حجم مخاطرات طبیعی در کشور و استان از مردم درخواست دارم، موضوع بیمه اموال منقول و غیر منقول و محصولات کشاورزی و باغی و دامی را جدی گرفته تا جبران  خسارات ناشی از  حوادث طبیعی  تسهیل و ممکن شود.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=9810

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.