• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
4

به قواعد بازی توسعه پایبند باشیم

  • کد خبر : 22464
  • 23 بهمن 1400 - 1:55
به قواعد بازی توسعه پایبند باشیم

بهزاد خالوندی – گروه رسانه ای میلکان شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی در واقع پارلمان محلی کارآفرینان و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و بستری برای طرح مطالبات و مشکلات کارآفرینان و تولیدکنندگان به شکل رودررو و در حضور ‌مدیران ارشد استان است. ️این شورا از معدود مجموعه‌های تصمیم گیری است که با محوریت صاحبان صنایع، […]

بهزاد خالوندی – گروه رسانه ای میلکان

شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی در واقع پارلمان محلی کارآفرینان و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و بستری برای طرح مطالبات و مشکلات کارآفرینان و تولیدکنندگان به شکل رودررو و در حضور ‌مدیران ارشد استان است.
️این شورا از معدود مجموعه‌های تصمیم گیری است که با محوریت صاحبان صنایع، معادن، کشاورزی، اصناف و … شکل گرفته و بستری برای شنیدن دیدگاه‌های بخش خصوصی است. و به همان میزان که فضای طرح مطالبات فراهم باشد، شانس رهایی از توسعه نیافتگی هم بیشتر می‌شود.
️دعوت از نمایندگان در این نشست‌ها هم در راستای گوش فرادادن به صدای بخش خصوصی و پیگیری مشکلات و مطالبات آن ها از طریق ظرفیت های مجلس شورای اسلامی است.
️یکی از الزامات اولیه پیشرفت، رعایت قاعده بازی توسعه و احترام و تعامل متقابل بخش‌های مختلف با یکدیگر و همگرایی و همراهی برای پیشرفت است و معمولا توسعه نیافتگی محصول ناتوانی در رعایت این قاعده بازی است.
️نماینده‌ای که در شورای گفتگو حضور می‌یابد باید قاعده بازی حضور در این شورا را هم بپذیرد و این حق را برای نمایندگان بخش خصوصی قایل باشد که آن ها بتوانند در پارلمان محلی خود آزادانه اظهار نظر کنند و الا کرمانشاه همچنان بر مدار توسعه نیافتگی خواهد چرخید.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=22464

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.