• امروز : چهارشنبه - ۲ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 23 October - 2024
2

برگزاری دوره فشرده آموزش کارکنان اداری

  • کد خبر : 10316
  • 22 اردیبهشت 1399 - 7:20

مدیر کل سرمایه انسانی شهرداری از برگزاری دوره فشرده آموزش کارکنان اداری در مجموعه شهرداری خبر داد. به گزارش میلکان آنلاین؛ کاوه مردافکن مدیر کل سرمایه انسانی شهرداری اظهار داشت: کارکنان در مسیر شغلی خود در زمان خدمت به انواع آموزش‌ها نیازمند هستند تا توانمندی‌های خود را توسعه داده و بهره‌وری سازمان را ارتقاء دهند. […]

مدیر کل سرمایه انسانی شهرداری از برگزاری دوره فشرده آموزش کارکنان اداری در مجموعه شهرداری خبر داد.

به گزارش میلکان آنلاین؛ کاوه مردافکن مدیر کل سرمایه انسانی شهرداری اظهار داشت: کارکنان در مسیر شغلی خود در زمان خدمت به انواع آموزش‌ها نیازمند هستند تا توانمندی‌های خود را توسعه داده و بهره‌وری سازمان را ارتقاء دهند.
وی افزود: با توجه به تغییرات پرشتاب در ساختار سازمان‌ها و خدمات گوناگون و متنوع در عرصه محیط سازمان‌ها برای دستیابی به توسعه و ارتقاء کیفیت خدمات توجه جدی به منابع انسانی و ارتقاء علمی کارکنان ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است که این موضوع در دستور کار شهرداری کرمانشاه قرار گرفته است.
مردافکن با اشاره به ظرفیت‌های موجود در امر آموزش بیان داشت: آموزش مهارت‌ها و دانش‌های مورد نیاز کارکنان از طریق آموزش ضمن خدمت باعث شکوفایی فکر و استعداد و نیز مشارکت بیشتر در فرآیند خدمت‌رسانی و بهره‌وری سازمان خواهد شد؛ همچنین این آموزش‌ها تعهدکاری کارکنان در نحوه تصمیم گیری و رسیدن به اهداف و استراتژی‌های سازمانی را بالا خواهد برد.
لازم به ذکر است که دوره‌های فشرده آموزش کارکنان اداری ویژه روسای ادارات سرمایه انسانی و کارشناسان این حوزه با تدریس دکتر بهمن سعیدی پور و کاوه مردافکن با عنوان مکاتبات اداری، ساختار سازمانی، بررسی اساسنامه‌های سازمان‌ها، قوانین کار و تامین اجتماعی، صدور احکام کارگری و کارمندی تدریس شد.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=10316

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.