رفتن به بالا

«میلکان بخوان ، بیشتر بدان»

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۰
  • الأربعاء ۱۳ ربيع أول ۱۴۴۳
  • 2021 Wednesday 20 October

فرشید نمامیان- استادیار گروه مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه جهش تولیدنیازمند تغییر سبک تفکر کارگزاران در اداره‌ی امور اقتصادی است. خط کشی در تولید مورد قبول علم اقتصاد نیست.( تفریق ریشه در نفاق دارد) ثروتمندان از آشکار کردن ثروت نترسند،یکی از معیارهای توسعه تعداد میلیونر های ساکن در هر شهر است. جهش تولید نیازمند […]

فرشید نمامیان- استادیار گروه مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه

جهش تولیدنیازمند تغییر سبک تفکر کارگزاران در اداره‌ی امور اقتصادی است. خط کشی در تولید مورد قبول علم اقتصاد نیست.( تفریق ریشه در نفاق دارد) ثروتمندان از آشکار کردن ثروت نترسند،یکی از معیارهای توسعه تعداد میلیونر های ساکن در هر شهر است.
جهش تولید نیازمند انسجام در برند سازی اقتصاد است. اقتصاد و تولیدات ایران در راستای جهانی سازی برند تلاشی نمیکنند.
هفت گام مهم برای کارگزاران در جهش تولید:
۱-دردمند باشند: تولید برای کارگزارن درد باشد حدیث داریم که اگر مومن از بی درد ی شب بخوابد ایمان او ضعیف است؛
۲-عشق به جهش تولید: عشق حلقه مفقوده تولید در اقتصاد کشور است و عشق نشاط آور است؛
۳-معرفت در جهش تولید: از کار آفرینان برای تدوین برنامه ی جهش تولید استفاده کنند ، سوال پرسیدن از کارآفرینان نشانه دانایی کارگزاران دولتی است؛
۴-کارگزارن باید« بی نیاز »باشند تا رانت و حسادت مانع جهش تولید نشود؛
۵-پرهیز از «جزئی نگری»؛ هر زمان به جزئیات پرداخته شود به شیطان سلام گفتیم؛
۶-باید تصمیمات در راستای جهش تولید باعث «خلق امور شگفت انگیز» شود و امور تکراری باعث خلق ثروت نمی‌شود؛
۷- و جهش تولید نیاز به «شهید توسعه »دارد و این باعث میشود که توسعه محقق شود.

اخبار مرتبط

نظرات