• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
3
فرماندار پاوه:

رسیدگی به امور شهرداری یکی از ماموریت‌های شورای شهر است

  • کد خبر : 20382
  • 20 خرداد 1400 - 6:08
رسیدگی به امور شهرداری یکی از ماموریت‌های شورای شهر است

 فرماندار شهرستان پاوه گفت: اعضای شوراهای اسلامی شهرها ماموریت‌های خطیری بر عهده دارند که رسیدگی به امور شهرداری فقط یکی از ماموریت‌ها است. به گزارش میلکان آنلاین به نقل از ایرنا؛ «پرویز ایده‌پور» روز پنجشنبه در نشست توجیهی نامزدهای ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای پاوه، نوسود، نودشه، باینگان و بانه‌وره افزود: در زمان تبلیغات […]

 فرماندار شهرستان پاوه گفت: اعضای شوراهای اسلامی شهرها ماموریت‌های خطیری بر عهده دارند که رسیدگی به امور شهرداری فقط یکی از ماموریت‌ها است.

به گزارش میلکان آنلاین به نقل از ایرنا؛ «پرویز ایده‌پور» روز پنجشنبه در نشست توجیهی نامزدهای ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای پاوه، نوسود، نودشه، باینگان و بانه‌وره افزود: در زمان تبلیغات رسمی، نامزدهای شورای شهر باید برنامه های عملی و کاربردی خود را ارائه نمایند.

وی تصریح کرد: داوطلبان از تخریب همدیگر و شوراهای ادوار گذشته که فرصت دفاع از خود را در این ایام ندارند، خودداری نمایند.

فرماندار پاوه با بیان اینکه کشور امروز در شرایط سخت و حساسی قرار دارد و حساسیت در مناطق حاشیه‌ای و پیرامونی بسیار بیشتر از مرکز است، اظهار داشت: رسانه‌های استکباری و معاندین تبلیغات بسیار گسترده‌ای برای ثبت نام نکردن داوطلبان در این دوره از انتخابات شوراها در مناطق مرزی راه انداخته بودند که این توطئه نیز خنثی شد.

ایده‌پور اضافه کرد: یکی از راه‌های رفع موانع و مشکلات، شرکت گسترده در انتخابات و انتخاب درست است و معاندین از این انتخابات هراس دارند.

شوراها باید براساس قوانین و مقررات عمل نمایند

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پاوه نیز در این نشست گفت: منتخبین شوراهای شهر و روستا مسوولیت‌های خطیری بر عهده دارند و باید تابع قوانین و مقررات مربوطه بوده و بر اساس آن عمل نمایند.

«نوید صحرایی» افزود: نامزدها از ارائه موارد غیر اخلاقی و غیر منصفانه در زمان تبلیغات خودداری و عمل گرایی خود را اثبات کنند.

وی با بیان اینکه یک شعبه ویژه و یک قاضی ویژه برای جرایم انتخاباتی در شهرستان تعیین شده است، اضافه کرد: قانون گذار ۱۷ جرم انتخاباتی را تعیین نموده که کاندیداها باید به آنها توجه ویژه داشته باشند.

خرید و فروش رأی، تقلب و تزویر در اوراق و تعرفه یا برگ رأی یا صورت جلسات، رأی دادن با شناسنامه جعلی، رأی دادن بیش از یکبار، تقلب در رأی گیری و شمارش آرا ، ایجاد رعب و وحشت برای رأی دهندگان یا اعضای شعب ثبت نام و اخذ رأی ، دخالت در امر انتخابات با سمت مجعول و یا به هر نحو از  جمله جرایم انتخاباتی بود که دادستان پاوه به آنها اشاره کرد.

استفاده از ماسک درتبلیغات یک ضرورت انکارناپذیر است

مسوول مرکز بهداشت شبکه بهداشت و درمان شهرستان پاوه نیز در این نشست گفت: نامزدها از طرفداران خود بخواهند در فرآیند تبلیغات و برای مقابله با کرونا به طور قطع از ماسک استفاده نمایند و این یک ضرورت است.

«حشمت کریمی» تاکید کرد: درخواست ستاد کرونا این است که نامزدها بیشتر تبلیغات خود را از طریق فضای مجازی انجام دهند.

وی با بیان اینکه شرایط در شهرستان پاوه از حیث شیوع کرونا قرمز است، افزود:  از دلایل مهم شیوع کرونا در شهرستان، عدم استفاده مستمر از ماسک، حضور گسترده مردم در مراسمات تدفین و تعزیه، انجام جشن های عروسی و تولد در مکان های سربسته و یا در مکان های پر جمعیت بوده و دورهمی ها بوده است.

نتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خرداد سال ۱۴۰۰ همزمان برگزار می‌شود.

شهرستان مرزی پاوه با ۶۰ هزار نفر جمعیت در ۱۲۰ کیلومتری شمال غربی استان کرمانشاه واقع شده است.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=20382

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.