• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
3
تاکید معاون استاندار بر بی طرفی دستگاههای دولتی در انتخابات:

مدیران حافظ جایگاه دولت باشند

  • کد خبر : 20369
  • 20 خرداد 1400 - 5:48
مدیران حافظ جایگاه دولت باشند

رئیس ستاد انتخابات استان با تاکید بر حفظ بی طرفی دستگاههای دولتی در انتخابات گفت: از مدیران دولت انتظار می رود که در روزهای تخریب عملکردها از خدمات صورت گرفته دفاع کرده و مانع از هزینه شدن جایگاه و امکانات دولت به نفع یا علیه کاندیداها شوند.   به گزارش میلکان آنلاین؛ حسین خوش اقبال […]

رئیس ستاد انتخابات استان با تاکید بر حفظ بی طرفی دستگاههای دولتی در انتخابات گفت: از مدیران دولت انتظار می رود که در روزهای تخریب عملکردها از خدمات صورت گرفته دفاع کرده و مانع از هزینه شدن جایگاه و امکانات دولت به نفع یا علیه کاندیداها شوند.

 

به گزارش میلکان آنلاین؛ حسین خوش اقبال در جلسه شورای اداری استان که در سالن شهدای دولت تشکیل شد با بیان اینکه انتخابات نشان دهنده اقتدار ملی و مشارکت در انتخابات یکی از راههای قوی شدن کشور است افزود: بر همین اساس، برنامه ریزی و برگزاری هرچه باشکوه تر انتخابات پیش رو، یکی از مهمترین اهداف ما در ماه های گذشته بوده است.

وی برگزاری مطلوب انتخابات را مستلزم همکاری و هماهنگی تمامی دستگاهها دانست و گفت: بر اساس قانون، تمامی دستگاهها موظف هستند تا حسب درخواست، تمامی امکانات مادی و انسانی خود را در امر برگزاری انتخابات سازماندهی نمایند و در اختیار فرمانداران قرار دهند.

معاون استاندار کرمانشاه در ادامه با تاکید بر حفظ اصل بی طرفی دستگاهها و مدیران دولتی در انتخابات افزود: دستگاه ها باید بی طرفی کامل خود را در هر دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی حفظ نمایند و بدانند که نه تنها در پیشگاه خداوند و مردم مسئولند بلکه موضوع از سوی ما و دستگاه های نظارتی مورد رصد و پیگیری قرار خواهد گرفت.

حسین خوش اقبال با بیان اینکه ” با وجود گوشی های همراه و فضای مجازی دیگری چیزی از مردم پنهان نمی ماند “تاکید کرد: بطور جدی از مدیران انتظار می رودکه از هزینه شدن جایگاه نمایندگی و امکانات دولت در تبلیغات انتخابات پرهیزکنند .این ناجوانمردی است که برخی مدیران که در این دولت رشد یافته اند، اکنون به آن پشت کنند.

خوش اقبال تاکید کرد: در روزهایی که تخریب عملکرد دولت نقد ترین کالای موجود در رقابتهای انتخاباتی شده ، باید از عملکرد دولت که خدمات نظام نیز به شمار می رود، دفاع نمود.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=20369

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.