• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
4

صندوق کارآفرینی امید ۵۲۴ میلیارد تومان تسهیلات در کرمانشاه پرداخت کرده است

  • کد خبر : 20353
  • 19 خرداد 1400 - 7:28
صندوق کارآفرینی امید ۵۲۴ میلیارد تومان تسهیلات در کرمانشاه پرداخت کرده است

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان کرمانشاه از پرداخت ۵۲۴ میلیارد تومان تسهیلات کم‌بهره و ارزان با ایجاد بیش از ۲۲ هزار شغل در استان طی هشت سال گذشته خبر داد. به گزارش میلکان آنلاین ؛ محمد طاهر عظیمی‌فشی  ضمن تشریح عملکرد صندوق در استان، گفت:  صندوق کارآفرینی امید طی هشت سال در مجموع بیش از […]

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان کرمانشاه از پرداخت ۵۲۴ میلیارد تومان تسهیلات کم‌بهره و ارزان با ایجاد بیش از ۲۲ هزار شغل در استان طی هشت سال گذشته خبر داد.

به گزارش میلکان آنلاین ؛ محمد طاهر عظیمی‌فشی  ضمن تشریح عملکرد صندوق در استان، گفت:  صندوق کارآفرینی امید طی هشت سال در مجموع بیش از ۵۲۴ میلیارد تومان در بخش های مختلف اقتصادی (صنعت، خدمات، کشاورزی و رفاهی) پرداخت کرده که با توجه به ظرفیت ویژه استان در حوزه کشاورزی، بیشترین میزان پرداخت در بخش های روستایی و کشاورزی صورت گرفته است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان کرمانشاه در این باره گفت: صندوق کارآفرینی امید استان در طول هشت سال دولت تدبیر و امید توانسته با حمایت از کسب و کارهای خُرد و کوچک و استفاده از ظرفیت های موجود، زمینه ایجاد اشتغال برای ۲۲ هزار و ۴۱۰ نفر را در سطح استان فراهم کند که در نوع خود کم سابقه بوده و رضایتمندی حداکثری را در تکریم ارباب رجوع و حوزه اشتغال به دنبال داشته است.

وی توضیح داد که به دلیل وقوع زلزله سال ۹۶ بخش عمده ای از تسهیلات پرداخت شده در سال ۹۷ از محل اعتبار مختص مناطق زلزله زده برای حمایت از کسب و کارهای آسیب دیده، تأمین شده است.

به گفته مدیر صندوق کارآفرینی امید استان کرمانشاه، بیشترین میزان پرداخت تسهیلات با توجه به زلزله، مربوط به سال ۱۳۹۷ است که رضایتمندی بالایی را در سطح استان به وجود آورد.

عظیمی فشی افزود: صندوق کارآفرینی امید به منظور بهره برداری حداکثری از ظرفیت های مغفول و مزیت های نسبی استان و با حداقل سرمایه گذاری اقدام به تعریف استراتژی های خاص خود کرده که در استان کرمانشاه با احیاء پتانسیل ها و ظرفیت های موجود مبلغ ۹ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت شده است.

وی افزود: در نتیجه این تسهیلات پرداختی، تعداد ۱۵۵ نفر اشتغال در طرح های روستای فاقد بیکار و هر روستا یک محصول، ایجاد و تعداد ۱۴۷ فقره تسهیلات صندوق خرد محلی با ۴ هزار و ۲۰۰ نفر عضو پرداخت شده است.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=20353

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.