• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
1

بانک سینا ۴۰ تبلت به دانش آموزان کرمانشاهی اهدا کرد

  • کد خبر : 20314
  • 18 خرداد 1400 - 7:25
بانک سینا ۴۰ تبلت به دانش آموزان کرمانشاهی اهدا کرد

آیین اهدای ۴۰ تبلت از سوی بانک سینا به دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد استان با حضور مدیر این بانک در استان های کرمانشاه، ایلام و همدان برگزار شد. به گزارش میلکان آنلاین؛ محسن رخصی، مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون بیش از هزار و ۶۷۰ تبلت […]

آیین اهدای ۴۰ تبلت از سوی بانک سینا به دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد استان با حضور مدیر این بانک در استان های کرمانشاه، ایلام و همدان برگزار شد.

به گزارش میلکان آنلاین؛ محسن رخصی، مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون بیش از هزار و ۶۷۰ تبلت و گوشی هوشمند طی چندین مرحله به دانش آموزان مددجو در استان اهدا شده است.
رخصی افزود: این گوشی و تبلت ها با هدف دسترسی دانش اموزان کم برخوردار به سامانه های آموزشی و تحصیلی غیرحضوری اهدا شده است.
مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه با اشاره به آیین توزیع ۴۰ تبلت به دانش آموزان مددجو توسط بانک سینای استان کرمانشاه عنوان کرد: همزمان با این آیین ۴۰ بسته لوازم التحریر نیز به دانش آموزان تحت حمایت از سوی بانک سینا اهدا شده است.
محسن رخصی بیان کرد: ارزش تبلت ها و لوازم التحریر اهدایی از سوی بانک سینا بیش از ۱۵۰ میلیون تومان است.
رخصی با یادآوری اینکه هم اکنون برخی از دانش آموزان تحت حمایت فاقد تبلت و گوشی هوشمند هستند؛ ابراز امیدواری کرد: با مشارکت خیران نیک اندیش همه دانش آموزان کم برخوردار از وسایل آموزشی و تحصیلی بهره مند شوند.
لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=20314

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.