• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
3

کشف کالای قاچاق در “پاوه”

  • کد خبر : 20307
  • 18 خرداد 1400 - 6:53
کشف کالای قاچاق در “پاوه”

فرمانده انتظامی استان از کشف یک محموله قاچاق شامل پوشاک، پارچه و تلویزیون به ارزش ۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در شهر “پاوه” خبر داد. به گزارش میلکان آنلاین ، سردار “علی اکبر جاویدان” اظهار داشت: پس از اطلاع پلیس “پاوه” از حضور تعدادی قاچاقچی در نقاط مرزی شهرستان، تیمی از ماموران به سرعت […]

فرمانده انتظامی استان از کشف یک محموله قاچاق شامل پوشاک، پارچه و تلویزیون به ارزش ۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در شهر “پاوه” خبر داد.

به گزارش میلکان آنلاین ، سردار “علی اکبر جاویدان” اظهار داشت: پس از اطلاع پلیس “پاوه” از حضور تعدادی قاچاقچی در نقاط مرزی شهرستان، تیمی از ماموران به سرعت راهی محل شدند.

وی ادامه داد: قاچاقچیان با مشاهده ماموران و به جا گذاشتن بار قاچاق خود، با توجه به شناختی که از مناطق صعب العبور منطقه داشتند موفق به فرار شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: ماموران در بازرسی های انجام گرفته ۱۲۰۰ دست انواع پوشاک مردانه و زنانه، ۱۰ دستگاه تلویزیون ال ای دی و ۱۰ طاقه پارچه به طول ۲۵۰ متر کشف کردند.

سردار جاویدان با بیان اینکه ارزش محموله کشف شده طبق نظر کارشناسان به ۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال می رسد، از تلاش برای دستگیری قاچاقچیان شناسایی شده خبر داد.

وی در پایان مبارزه با پدیده قاچاق در سال حمایت از تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها را از مهمترین برنامه های پلیس کرمانشاه عنوان کرد.#

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=20307

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.