• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
1
استاندارکرمانشاه:

كرمانشاه چشمه جوشان قهرماني است

  • کد خبر : 13958
  • 27 مهر 1399 - 6:44
كرمانشاه چشمه جوشان قهرماني است

استاندار كرمانشاه در پيامي فرارسيدن هفته تربيت بدني را به ورزشکاران، مربیان، قهرمانان، داوران، پیشکسوتان و فعالان اين عرصه در استان قهرمان پرور كرمانشاه تبريك گفت. به گزارش ملیکان آنلاین ؛ در متن پيام « هوشنگ بازوند» آمده است: امروزه ورزش به عنوان مقوله اي فراگير نقشي مهم و چشمگير در فرآيندهاي توسعه اي برعهده […]

استاندار كرمانشاه در پيامي فرارسيدن هفته تربيت بدني را به ورزشکاران، مربیان، قهرمانان، داوران، پیشکسوتان و فعالان اين عرصه در استان قهرمان پرور كرمانشاه تبريك گفت.

به گزارش ملیکان آنلاین ؛ در متن پيام « هوشنگ بازوند» آمده است:

امروزه ورزش به عنوان مقوله اي فراگير نقشي مهم و چشمگير در فرآيندهاي توسعه اي برعهده دارد به گونه اي كه ترويج فرهنگ ورزش شهروندي با رويكرد ايجاد شادي و نشاط براي جامعه و توسعه سلامت همگاني مي تواند زمينه تربيت و پرورش افرادي سالم، پويا و اثربخش را در جامعه فراهم نمايد و مشاركت مردم را در فرآيندهاي مختلف اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي گسترش دهد.

استان­ كرمانشاه از ديرباز مهد قهرمانان و پهلوانان و سرزمين اسطوره هاي ماندگار بوده و فرهنگ، منش، مرام، اخلاق و معرفت پهلواني ريشه اي تاريخي و عميق در اين مرز و بوم دارد. قهرماناني نامدار كه همواره با پايبندي به ارزشهاي اخلاقي و انساني و با اخلاص، تواضع و ادب در تمامي عرصه ها الگوهاي ارزشمند ازخودگذشتگي، ايثار، فداكاري هستند و با افتخار آفريني در ميادين و آوردگاه هاي مختلف، سبب ايجاد غرور ملي و عزت كشور مي شوند.

اين استان به لحاظ دارا بودن قهرمانان مدال آور المپيك، جهاني و آسيايي همواره سهمي چشمگير و مهم در افتخارات ورزشي ايران اسلامي داشته است و چشمه جوشان قهرماني است. در چند سال اخير نيز ورزش را به عنوان يكي از اولويت هاي توسعه استان مورد حمايت قرار داده ايم و براي پويايي اقتصاد ورزش، تبيين كاركردهاي ورزش در سلامت مردم، رشد و شكوفايي استعدادهاي ورزشي، دسترسي آحاد جامعه به امكانات ورزشي در تمامي شهرها و روستاها، افزايش انگيزش و علاقه مردم به ورزش همگاني از هيچ تلاشي براي كمك به رشد ورزش قهرماني و توسعه زيرساخت­ها و امكانات دريغ نكرديم و اين روند به دليل علاقه ويژه مردم به ورزش و نقش بي بديل آن در ايجاد همبستگي اجتماعي، شادي و نشاط و تقويت سرمايه هاي اجتماعي تداوم خواهد شد.  

اما امسال بحران كرونا علاوه بر تحميل خسارات به بخش هاي اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي ورزش، امكان تداوم فعاليت هاي ورزشي را نيز محدود ساخت و شاهد حضور موثر فعالان اين عرصه در كمك هاي مومنانه، گسترش فرهنگ خود مراقبتي و همراهي و مشاركت براي حفظ سلامت عمومي بوديم، به همين لحاظ با توجه به شرايط سخت امروز از همه قهرمانان، پيشكسوتان و پهلوانان انتظار دارم نقشي موثر، پويا و فعال در گسترش و تقويت مشاركت مردم در رعايت توصيه هاي بهداشتي برعهده بگيرند و به عنوان نمادها و الگوهاي اجتماعي جامعه مردم را به رعايت بيشتر دستورالعمل ها دعوت كنند.

 بر اين اساس ضمن تبريك هفته تربيت بدني به قهرمانان، ورزشكاران، پيشكسوتان، مربيان، داوران، كاركنان ادارات ورزش و جوانان، فعالان هيأت ها و باشگاه هاي ورزشي و همه دست اندركاران و زحمتكشان بي ادعاي اين عرصه، از ايزد منان توفيق روزافزون، سربلندي، موفقيت و تندرستي همه عزيزان را در مسير سربلندي و افتخار آفريني براي نظام مقدس جمهوري اسلامي خواستارم.   

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=13958

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.