• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
2

درب های آرامستان کرمانشاه بسته شد

  • کد خبر : 13936
  • 24 مهر 1399 - 7:23
درب های آرامستان کرمانشاه بسته شد

در پی فراگیری موج سوم بیماری کرونا درب های مزار شهدا و بهشت زهرای کرمانشاه بسته شد. به گزارش میلکان آنلاین؛ در پی تشدید شیوع بیماری کرونا در موج سوم و ورود کرمانشاه به وضعیت قرمز درب های مزار شهدا و بهشت زهرای کرمانشاه تا اطلاع ثانوی بسته شد. حجت الاسلام احمد شیرین سخن در […]

در پی فراگیری موج سوم بیماری کرونا درب های مزار شهدا و بهشت زهرای کرمانشاه بسته شد.

به گزارش میلکان آنلاین؛ در پی تشدید شیوع بیماری کرونا در موج سوم و ورود کرمانشاه به وضعیت قرمز درب های مزار شهدا و بهشت زهرای کرمانشاه تا اطلاع ثانوی بسته شد.

حجت الاسلام احمد شیرین سخن در خصوص اظهار داشت: با تصمیم های اتخاذ شده در این مورد و احتمال شیوع بیشتر  بیماری کرونا برای سلامت شهروندان و مراجعین به مزار شهدا تصمیمی اتخاذ شد که درب های آرامستان کرمانشاه بسته شود و ورود به آرامستان برای تدفین اموات باید با خد اقل نفرات صورت گیرد.

رئیس سازمان آرامستان های شهرداری کرمانشاه افزود: در این مرحله از شیوع بیماری برگزاری مراسمات هفته، چهلم، سالگرد و دیگر مراسمات سر مزار فوتشدگان ممنوع است و در صورت مشاهده تخطی کنندگان به مراجع قضایی معرفی می شوند.

وی بیان داشت: تمامی درب های خودرویی آرامستان که شامل ۷ درب وردود خودرویی است تا فروکش کردن موج سوم شیوع بیماری کوید ۱۹ بسته است و ورود هرگونه خودرو به غیر از خودروی آمبولانس حمل متوفی به آرامستان ها ممنوع است.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=13936

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.