• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
2
معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان کرمانشاه:

سواد آموزی جامعه محور و نهادینه نمودن آن به گفتمان سازمانی از سیاست‌های مهم سال جاری است.

  • کد خبر : 13896
  • 23 مهر 1399 - 7:21
سواد آموزی جامعه محور و نهادینه نمودن آن به گفتمان سازمانی از سیاست‌های مهم سال جاری است.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان از سواد آموزی جامعه محور و نهادینه نمودن آن به گفتمان سازمانی به عنوان سیاست‌های مهم سال جاری نام برد. به گزارش میلکان آنلاین، هرمز نوروزی فرد در جلسه شورای اداری سواد آموزی که با حضور روسای ادارات داخلی و کارشناسان این حوزه، گفت: سواد آموزی جامعه محور و تبدیل […]

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان از سواد آموزی جامعه محور و نهادینه نمودن آن به گفتمان سازمانی به عنوان سیاست‌های مهم سال جاری نام برد.

به گزارش میلکان آنلاین، هرمز نوروزی فرد در جلسه شورای اداری سواد آموزی که با حضور روسای ادارات داخلی و کارشناسان این حوزه، گفت: سواد آموزی جامعه محور و تبدیل آن به گفتمان سازمانی ضامن وصول اهداف و سیاست‌های سازمان نهضت سواد آموزی است که این مهم از حیث برنامه‌ریزی و اجرای خدمات آموزشی و فرهنگی در سال جاری تبیین و نهادینه سازی می‌گردد.

وی افزود: در شرایط شیوع بیماری کرونا، رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی به عنوان یک پیش نیاز اساسی با لحاظ برنامه‌های و متدهای لازم جهت تحقق اهداف آموزشی در مراحل جذب، آموزش، نظارت و ارزشیابی با استفاده از همه پتانسیل‌های موجود در شورای پشتیبانی، بهبود کیفیت، ستاد امتحانات و شورای معاونین استان، شهرستان‌ها، نواحی و مناطق تصمیمات اقتضایی متناسب با شرایط محلی و منطقه ای جهت پیشبرد اهداف عالیه سازمان و اطمینان از ارائه خدمات کیفی توام با فرایند سلامت کار لحاظ خواهد شد.

معاون سواد آموزی استان خاطرنشان کرد: تدابیر لازم جهت بهبود و ارتقای نقش و جایگاه مراکز یاد گیری محلی اعمال و اجرای بسته های تحولی پیوند سواد آموزی با زندگی در ۷ شهرستان منتخب در اولویت برنامه های عملیاتی سوادآموزی استان لحاظ و پیگیری می‌شود.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=13896

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.