• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
2

آغاز تزریق واکسن آنفولانزا به مددجویان مراکز نگهداری بهزیستی استان کرمانشاه

  • کد خبر : 13873
  • 22 مهر 1399 - 8:40
آغاز تزریق واکسن آنفولانزا به مددجویان مراکز نگهداری بهزیستی استان کرمانشاه

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: با پیگیری‌های انجام شده در استان تاکنون ۱۷۴۹ واحد واکسن آنفولانزا به مراکز نگهداری سالمندان، اعصاب و روان، جسمی حرکتی و ذهنی اختصاص داده شده که ۱۰۰ درصد آن به مددجویان و پرسنل شاغل در آن مراکز تزریق شد. به گزارش میلکان آنلاین، دکتر فرحناز محمدی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه […]

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: با پیگیری‌های انجام شده در استان تاکنون ۱۷۴۹ واحد واکسن آنفولانزا به مراکز نگهداری سالمندان، اعصاب و روان، جسمی حرکتی و ذهنی اختصاص داده شده که ۱۰۰ درصد آن به مددجویان و پرسنل شاغل در آن مراکز تزریق شد.

به گزارش میلکان آنلاین، دکتر فرحناز محمدی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه از آغاز  تزریق واکسن آنفولانزا در مراکز نگهداری و مراقبتی شبانه‌روزی بهزیستی استان کرمانشاه با هماهنگی کارشناسان مرکز بهداشت خبر داد.

وی افزود: با پیگیرهای انجام شده در استان تاکنون ۱۷۴۹ واحد واکسن آنفولانزا به مراکز نگهداری سالمندان، اعصاب و روان، جسمی حرکتی و ذهنی اختصاص داده شده که ۱۰۰ درصد آن به مددجویان و پرسنل شاغل در آن مراکز تزریق شده است.

به گفته مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه، ۲۸۲ واحد واکسن به مراکز شبه خانواده و دیگر مراکز حوزه اجتماعی اختصاص یافته که هم اکنون در حال انجام است.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=13873

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.