• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
2

نامه اعتراضی کسبه مدرس بر علیه پیاده راه شدن این خیابان

  • کد خبر : 13780
  • 20 مهر 1399 - 7:13
نامه اعتراضی کسبه مدرس بر علیه پیاده راه شدن این خیابان

به گزارش پایگاه خبری میلکان آنلاین، نامه‌ای منتسب به جمعی از کسبه خیابان مدرس در کانال رسمی اتاق اصناف کرمانشاه منتشر شد که خبر از نارضایتی بازاریان از اجرای عملیات پیاده را شدن خیابان مدرس در این مقطع زمانی می‌دهد. متن نامه‌بدین شرح است؛ ‍ برادر بزرگوار جناب آقای بازوند استاندار محترم کرمانشاه با سلام […]

به گزارش پایگاه خبری میلکان آنلاین، نامه‌ای منتسب به جمعی از کسبه خیابان مدرس در کانال رسمی اتاق اصناف کرمانشاه منتشر شد که خبر از نارضایتی بازاریان از اجرای عملیات پیاده را شدن خیابان مدرس در این مقطع زمانی می‌دهد.
متن نامه‌بدین شرح است؛
‍ برادر بزرگوار جناب آقای بازوند
استاندار محترم کرمانشاه
با سلام و تحیات

احتراما باستحضار آن مقام عالی میرساند اینجانبان از کسبه و مغازه داران خیابان مدرس هستیم که ایکاش نبودیم.

همه ی کسبه ی این خیابان علاوه بر دغدغه های اقتصادی و مشکلات معیشتی که بواسطه ی شرایط فعلی جامعه و عدم تمکن مالی مردم با آن دست و پنجه نرم میکنیم یک نگرانی بزرگتر هم داریم و آن خواب های بظاهر خوش تعبیر و در باطن باطلی است که مسئولین و مدیران وقت برای خیابان مدرس میبینند.

مسئولی خواب میبیند که خیابان مدرس تعریض شود و ان همه مشغله و دغدغه و سختی به ما کسبه ی این خیابان سالها وارد شد. بعد از مشقات فراوان شبی دیگر، مدیری دیگر خوابی دید که این بار تمام شهر در تعبیر این خواب بود. آن خواب آوردن مونوریل به کرمانشاه کلی که کندند و خراب کردند و ساختند تا رسیدند به مدرس و آنگاه متوجه شدند که این قسمت از خوابشان برمیگردد به اینکه شاید آن شب دنده‌ی کرمانشاهی میل کرده و خوابیدند و خوابشان تعبیر نداشته. چرا که اصلا خیابان مدرس برای منوریل جواب نمیدهد.

▫️باز هم خوابیدند که شاید خوابی بسی بهتر و کارشناسی تر ببیند و این بار قرار بر این شد که از خیابان مدرس تا فردوسی بصورت زیرگذر باشد.

شاید شما یادتان نباشد ولی ما بیچارگان خیابان مدرس هرچه قدر که مسئولین راحت میخوابیدند خواب بر چشمانمان نبود که مبادا آنها شب خواب دیگری برایمان ببینند و ما همچون موشهای آزمایشگاهی مسئولین زحمت کش حوزه ی شهری شویم.

بله چندسال پیش زمان مهندس قربانی ایشان قول دادند که بزودی خیابان با اجرای خط اول BRT بخش عظیمی از مشکلات حمل و نقل خیابان مدرس قابل حل است، که آن هم نشد. این خواب هم تعبیر نشد.

الان که بحث اجرای طرح پیاده رو خیابان مدرس را مطرح کردند، شما هم که پذیرفتید.
گلایه ی ما بازاریان این خیابان از شما برادر بسیجی و جهادگرمان این است که آیا ما حق دخالت و تصمیم گیری برای سرنوشت خیابانی که محل کسب و درامدمان است و خیابان پدران و اجداد ما بوده نداشتیم؟

آیا این همه تصمیم اشتباه بس نیست؟آیا با شرایط روز جامعه با این همه مصائب و مشکلات باز هم جای آزمون و خطا هست؟ آیا مشکلات مارا نمی‌بینید؟ آیا شده قبل از هر تصمیمی نبایدحداقل نماینده ای از بازار و کسبه باشند تا حداقل در سرنوشت و آینده ی کسب و کارمان دخیل باشیم؟

آیا کرمانشاه با این همه مشکلات معیشتی و بیکاری جوانان و کمبود امکانات تفریحی به اندازه ی خیابان مدرس قابل بررسی نیست؟همه ی این ها را کنار گذاشته‌اید و اگر بودجه ای هم هست هر بار آن را خرج آزمایشات خود میکنید. آیا زدن چند کلنگ و گرفتن چند عکس و تسخیر چند روزه‌ی رسانه ها ارزش این را دارد که با سرنوشت یک خیابان اینگونه بازی شود؟

این بار دیگر نه توانی برای ما مانده نه رمقی. آنقدر سختی های روزگار و شرایط فعلی و وجود ویروس کرونا بر شغل، درآمد و زندگیمان تاثیر گذارده که نایی برای همکاری با طرحهای آزمایشی برایمان نمانده.

ما بازاریان همیشه و همه جا همگام با مسئولین بودیم، منتی نیست با کمال میل و با تمام توان برای ایرانمان برای شهر و دیارمان هر زمان که باشد با جان و دل می ایستیم و همچون قبل شهید هم بشویم. افتخارمان شهادت در راه ایرانمان است.
از شما مرد بزرگ و فهیم خواهشمندیم که این‌بار نگذارید این خیابان دست خوش تصمیمات احساسی مدیران شود.

لطفا سرنوشت این خیابان را مطالعه کنید و به این باور برسید که الان زمان و مکان مناسبی برای کسادی بیشتر بازار نیست.

جمعی از کسبه خیابان مدرس

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=13780

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.