• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
5

تداوم فعالیت های فرهنگی کمیته امداد در فضای مجازی

  • کد خبر : 13726
  • 19 مهر 1399 - 6:37
تداوم فعالیت های فرهنگی کمیته امداد در فضای مجازی

معاون فرهنگی کمیته امداد استان کرمانشاه با اشاره به تدوام فعالیت های فرهنگی و آموزشی این نهاد در فضای مجازی، گفت: هم اکنون بیش از شش هزار نفر از مددجویان کرمانشاهی در ۶۰ کانال فضای مجازی عضو هستند. به گزارش میلکان آنلاین؛ کامیار جمشیدی، معاون فرهنگی کمیته امداد استان کرمانشاه با اشاره به شیوع بیماری […]

معاون فرهنگی کمیته امداد استان کرمانشاه با اشاره به تدوام فعالیت های فرهنگی و آموزشی این نهاد در فضای مجازی، گفت: هم اکنون بیش از شش هزار نفر از مددجویان کرمانشاهی در ۶۰ کانال فضای مجازی عضو هستند.

به گزارش میلکان آنلاین؛ کامیار جمشیدی، معاون فرهنگی کمیته امداد استان کرمانشاه با اشاره به شیوع بیماری کرونا و عدم برگزاری حضوری برنامه های آموزشی و فرهنگی، گفت: این نهاد پس از شیوع این بیماری برنامه های آموزشی خود را به صورت غیرحضوری و در بستر فضای مجازی ادامه داده است.

کامیار جمشیدی با بیان اینکه هم اکنون ۶۰ کانال آموزشی و فرهنگی متعلق به این نهاد در بستر فضای مجازی فعال است، عنوان کرد: بیش از شش هزار نفر از مددجویان و مخاطبان کمیته امداد عضو این کانال های آموزشی و فرهنگی هستند.

جمشیدی با بیان اینکه این کانال ها در زمینه های آگاه سازی و آموزش و ارتقای دانش و بینش اسلامی مددجویان فعالیت می کنند، تصریح کرد: همچنین امسال مسابقات فرهنگی، قرآنی و هنری این نهاد از طریق فضای مجازی برگزار شده است.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به سرمایه گذاری ۶۴۷ میلیون تومانی کمیته امداد در بخش فرهنگ و آموزش مددجویان تحت حمایت در شش ماهه نخست امسال، بیان کرد: در این مدت بیش از ۲۲ هزار نفر از خدمات فرهنگی این نهاد بهره مند شده اند.

کامیار جمشیدی تصریح کرد: ۵۰۰ میلیون تومان از اعتبار تخصیصی در نیمه نخست سالجاری به منظور تامین هزینه های تحصیل و شهریه هزار و ۴۰۰ دانشجوی مددجو در استان هزینه شده است.

جمشیدی تاکید کرد: بخش قابل توجهی از سرمایه فرهنگی کمیته امداد از محل کمک های مردمی تامین می شود

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=13726

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.