• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
3
استاندارکرمانشاه:

واحدهای باقیمانده مسکن مهر پاوه تا پایان امسال آماده تحویل می شود

  • کد خبر : 13666
  • 16 مهر 1399 - 5:52
واحدهای باقیمانده مسکن مهر پاوه تا پایان امسال آماده تحویل می شود

استاندار کرمانشاه در نشست بررسی روند اجرای مصوبات سفر به اورامانات گفت: واحدهای باقیمانده مسکن مهر پاوه تا پایان سال آماده تحویل می شود. به گزارش میلکان آنلاین ؛ «هوشنگ بازوند» در این نشست که با حضور معاون عمرانی استاندار، نماینده اورامانات، فرماندار پاوه و مدیران دستگاه های اجرایی برگزار شد؛ اظهار داشت: در اواسط […]

استاندار کرمانشاه در نشست بررسی روند اجرای مصوبات سفر به اورامانات گفت: واحدهای باقیمانده مسکن مهر پاوه تا پایان سال آماده تحویل می شود.

به گزارش میلکان آنلاین ؛ «هوشنگ بازوند» در این نشست که با حضور معاون عمرانی استاندار، نماینده اورامانات، فرماندار پاوه و مدیران دستگاه های اجرایی برگزار شد؛ اظهار داشت: در اواسط شهریورماه گذشته بازدیدی از پاوه داشتیم که قرار بود به شکل میدانی در منطقه حضور پیدا کنیم و وضعیت اقدامات صورت گرفته را بررسی کنیم که  به دلیل بحران کرونا این نشست در استانداری کرمانشاه برگزار شد.

وی افزود: راه اندازی سریع دستگاه سی تی اسکن یکی از مطالبات جدی مردم پاوه است و خوشبختانه طی این یک ماه اخیر دستگاه تهیه شده است. انتظار می رود در این شرایط کرونایی و به منظور بی‌نیاز شدن مردم از مراجعه به مرکز استان، دانشگاه علوم پزشکی با یک کار جهادی این دستگاه را نصب و راه اندازی کند.

استاندار کرمانشاه عنوان کرد: احداث بیمارستان روانسر از اولویت های استان است که وزارت بهداشت با ایجاد آن موافقت کرده است و با مصوبه شورای برنامه ریزی استان، زمین مورد نیاز این طرح نیز توسط جهاد کشاورزی در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار می گیرد.

وی همچنین اظهار داشت: آب منطقه ای بر اساس مصوبه ی صورت گرفته تا پایان مهرماه ۱۶۰ لیتر بر ثانیه آب را وارد مدار شبکه آب شرب این شهر می کند و بخشی از مشکلات با این کار مرتفع می شود.

وی همچنین آسفالت جاده توریستی بیدمیری در مجاورت پاوه را منوط به تصویب کمیته برنامه ریزی این شهرستان دانست و گفت: شهروندان پاوه از این مسیر گردشگری برای تفرج استفاده می کنند و در صورت تصویب در کمیته برنامه ریزی شهرستان، بودجه مورد نیاز اجرای این طرح توسط استانداری تامین می شود‌.

مدیر ارشد استان همچنین عنوان کرد: درصد برخورداری از روستاهای اورامانات از گاز خانگی، کمتر از میانگین کشوری است که تلاش می کنیم با کمک مهندس زنگنه وزیر نفت و علاقه مندی ویژه ایشان برای کمک به توسعه منطقه، تا ۱۴۰۰ این میزان را به میانگین استان برسانیم.

وی همچنین در مورد واحدهای مسکن مهر پاوه گفت: مقرر شده است که راه و شهرسازی تمامی واحدهای باقی مانده مسکن مهر پاوه را تا ۲۲ بهمن ماه تکمیل و آماده تحویل کند. فرماندار پاوه نیز با تشکیل یک کمیته روند پیشرفت پروژه را به صورت هفتگی رصد کند.

در این نشست نماینده اورامانات از جدیت و پیگیری استاندار در راستای اجرای مصوباتی که در سفرهای شهرستانی تقدیر و تشکر کرد.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=13666

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.